NiceGuy Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei. Jeg vet ikke hvordan jeg skal stille 3D som mulighet i BIOS på hovedkortet, og jeg har forsøkt endel med boken og nett, men ikke kommet noen vei... Er det noen som har et tips fra egen erfaring på dette?? Tar alle svar med takk. Maskininfo i signatur, og benytter Win2000 sp2 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hm, denne burde du forklare litt nærmere. Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet... "Stille 3D i bios"..? -P- Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg får ikke brukt 3D på maskina. Det skulle vel være en mulighet til å aktivisere 3D accellerator eller lignende. Satte på et spill, som krevde 3D grafikk, men ikke kunne brukes fordi maskinen ikke "støttet" det. Når jeg ser på GF3-kortets effekter er det en 3D mulighet, men den aktiviseres ikke. Er det grafikk-kortet som det er en feil med, eller er det innstillinger som manuelt må gjøres slik at det skal virke?? Og hvordan? Lenke til kommentar
Cefwyn Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hvilke skjermkort drivere kjører du med? Kjører du f.eks med default drivere i Windows 2000? Prøv i såfall å hente ned nye drivere fra nvidia (www.nvidia.com) og installer disse og se om det hjelper :smile: -Cefwyn- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå