Snorre123 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Har selv ATP3 ( Altec Lansing ) de spiller så det suser. Koster kr 600 og bare les erfaringer på hw.no.. Sykt bra... Har de selv. Utrolig fornøyd. Logitech'ene jeg hadde tidligere høres ut som en dårlig vits i forhold! Dessuten får jeg sub'en i kofferten, så de er perfekt for å ha med på tur De er geniale.. Mangler bare fjernkontroll og utgang for headsett foran.. .. Kan noen se og gi meg en link, blei interesert i disse;D Link Prisguiden er en fin bil. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 .. OG jeg spør igjen: NOEN som har PEILING på ITbutikken's Ozaki sett ? http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=2583 Tok ca 3 sekunder å finne med google. .. jeg trur jeg skal "revurdere" ozaki Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jeg har logitech z-2200 og er meget fornøyd med dem, de har jo også kommet veldig bra ut i tester så har jeg vært deg så har jeg gått for dem Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 bare et spørsmål: Jeg har et SB 4.1 kort nå.. Om jeg kjøper: disse... Vil jeg da få lydi alle høytalere? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du vil kunne få lyd ut av alle høytalerne, men ikke "ekte" surround. Men når budsjettet ligger på 1000 kr så tror jeg du får mest ut av pengene dersom du velger ett 2.1 system. Når de lager så billige 5.1 systemer går det som regel utover lydkvaliteten. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Du vil kunne få lyd ut av alle høytalerne, men ikke "ekte" surround. Men når budsjettet ligger på 1000 kr så tror jeg du får mest ut av pengene dersom du velger ett 2.1 system. Når de lager så billige 5.1 systemer går det som regel utover lydkvaliteten. JOda, men jeg leste en test, som sa de ga en god lydkvalitet, og sub'n ga en god klang og bass.. .. og uansett er de sikker 1000x bedre en de jeg har nå! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg har logitech z-2200 og er meget fornøyd med dem, de har jo også kommet veldig bra ut i tester så har jeg vært deg så har jeg gått for dem Z-2200 er rå ja. Er så forbanna fornøyd med de. De står på ca halve dagen. Anbefaler z-2200 på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå