tadcomp Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) sitter her med en 8 dager gammel nokia 6660... Jeg klarer ikke å slå den på lenger! Når jeg trykker på knappen lyser det i displayet og i tastene, så forsvinner bare lyset. Den kommer aldri til pin-koden. Har prøvd å ta ut og inn batteriet etc. Hva i ****** er galt?? noen andre som har opplevd dette? Reply: Hmm, ta den med til et verksted eventuelt stedet du kjøpte den. Hørtes veldig kjipt ut :/ Løsning: haha! jeg glemte at den var tom for batteri!! flaut! funka da jeg satte i laderen og trykka den på! (Arg, dumme telefon, den kunne godt sagt ifra at batteriet var tomt ) Slik kan det gå... Endret 28. februar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 aaaaaaaaaaaaaaa hahahaha Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 topic sier "TV"... morsomt uanz Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Kan ikke avsløre alt i topicen heller vettu Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 heh det der kunne likegodt vært meg funny! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Dropp taper tinga da, men morsomt var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå