z00l Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei !!! Tenkte her i kveld at jeg skulle slenge inn det gode gamle Half-Life igjen. Det som er tingen er at jeg liker å ha alle image liggende på disken. Kjøpte "Game Of The Year Edition" av Half-Life for en tid tilbake. Nå til problemløsningen: Bruker et program som heter WinISO for å konvertere over CD'en til en ISO fil. Det som da skjedde i kveld, var at viruskilleren min "McAfee 2004", oppdaget virus på CD'en i "Acrobat Reader . EXE". Kan dette egentlig stemme ? CD'en er jo kjøpt helt ny, og er 100 % orginal ? Noen som har hørt om lignende tilfeller ? Mvh Robin Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Sånt kan skje, virusscanneren tar antakelig feil, med mindre den kan identifisere viruset. fikk beskjed om et virus i tribes2 katalogen min når jeg innstllerte det, ingenting å bry seg om! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 tror det er vanlig, står ofte at hvis man har et virusprogram kjørende i bakgrunnen, skal man slå av det før man innstallerer software Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Vanligvis finnes det to anti-virus motorer. En for å søke etter kjente virus og en for ukjente virus. Ukjente virus omfatter bl.a programmer som virker mistenkelig. Jeg antar at noen anti-virus programmer (ofte sikkerhetspakker som Norton?) gir melding hvis vitale systemfiler endres. Mest sannsynlig så gir programmet melding om at den muligens har funnet en virus. Når du stoler på kilden er dette ikke noe å bekymre seg for. Edit: Dette var en gammel post ja. Jaja. Endret 27. mars 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå