Timur Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har en cd-brenner(asus 52x24x52x), og har hatt en del problemer. Når jeg skal brenne noe så hiver jeg i brenneplaten, men Nero 5.5 finner den ikke og sier at det er ikke et brennbart medium, eller at det ikke er noen cd i stasjonen. Dette skjer bare med Memorex cd'er og har møtt noen problemer med Sony. Er det nero's feil? Er det noen update jeg må laste ned for og få Nero 5.5 til og funke med disse cd'ene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvis du skaffer deg siste version av Ahead Nero som er 6.3.0.3 i skrivende øyeblikk så kan hende at Ahead har funnet noen bugs siden da. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Gjorde det, men uten hell Endret 29. februar 2004 av Timur Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Brenneren min er en Asus CRW-5224A 52x24x52x Noen andre som har hatt samme problemer? Endret 29. februar 2004 av Timur Lenke til kommentar
Retaliator Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har det samme problemet som deg! Jeg får nesten ikke brenne på de cd'ene som fulgte med brenneren en gang. Bare noen få ganger vil den brenne. Vet ikke om det er Nero, eller brenneren det er noe feil med. Trenger HJELP!!! Lenke til kommentar
larsli Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvis det finnes noen ny firmware så oppdater til denne. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er nok heller brenneren framfor nero sin feil. Kan jo uansett teste med andre brenneprogram på de cdene den ikke vil brenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå