Gå til innhold

whitebox er billig, de har krafitge pcer.


magnus85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De importerer pcene fra Taiwan, og de kan kun kontaktes på et 815nr, les inlegget hos dinside her.

 

Kan ikke si dette ser lovende ut, står ingen dato der, så jeg vet ikke når den er skrevet, men virker ikke så lovende.

hvor ellers skal de importere fra enn Taiwan?

 

Kina? HK? Thailand?

 

Er ikke noe som helst galt med det da... Masse du sitter og ruger på er fra Taiwan / Asia..

Lenke til kommentar

Den kan ikke være helt ny.

 

Korrekt at det er et enkeltmannsforetak, registrert den 22.8.2002. De har egne websider der man kan handle, Whitebox.

 

Skulle man være så uheldig at noen man kjøper ryker spiller det liten rolle om et selskap er enkeltmannsforetak eller aksjeselskap dersom det går nedenom og hjem. Faktisk er det lettere å fremme krav overfor enkeltmannsforetak, fordi der står eieren personlig ansvarlig.

 

Eneste måten å sjekke om et selskap (mindre/ukjent) er trygt å handle med er å gjøre kredittsjekk, noe som koster fra 100 - 300 kr. Noe man ikke i samme grad trenger overfor de store, fordi opplysningene om selskapets situasjon i større grad er kjent.

Lenke til kommentar
datoen står jo der da... over 1 år siden...

 

Søndag 26. januar 2003

Skjønner ikke helt hva dere snakker om, posten ble da vitterligt postet en halvtimes tid siden? Så kom dere tilbake på topic please :)

Nei Dte må jo være en feil, - hvorfor skulle noen poste dette nå :) - det er jo derfor vi kommenterer det.

Lenke til kommentar

hmm her var det mye rart ja....

 

Som de sier, magnus hvordan skal vi vite at du spøker?

 

Men til de som er bekymret for Whitebox og måtte lese dette uten og forstå magnus sin spøk, som sikkert er de fleste. Whitebox har nylig flyttet i nye lokaler, der vil de om kort tid åpne service senter så alle kan komme og hilse på og se på pcer og fikse pcer hvis noe skulle gå galt.

 

Jeg har selv fått tilbud og komme på en kopp kaffe når de åpner, dette sto i en mail jeg fikk når jeg sende en liten tilbakemelding til whitebox i forige uke.

 

Jeg vil tro slik info kommer med den nye siden demses, som er et ledd i denne flytingen osv.

Lenke til kommentar
Magnus85 prøvde å ro seg vekk nå ja... Men gid så dårlig jobb han gjorde. :!:

:laugh: Whitebox er vel kanskje godt kjent?? Er de ikke?

 

Tror nok det var en spøk fra min side dette ja, det burde vel sis seg selv. Men måtte le litt av det "datadoktoren" sier. De har jo tross alt solgt en GOD del pcer da. Og ikke har jeg hørt noe dårlig om dem. Annet en treg leverering.. Noe som kan være akseptabelt. Til en viss grense!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...