AvIOn Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jau.. Tenker på å bestille meg en pentium 4 3 ghz til overklokking. Skal ha luftkjøling nå, gidder ikke bruke penger på vann siden jeg skal ha socket 939 når det kommer en gang:D Men det jeg lurer på.. hvor skal cpuen være laget for at jeg skal få best mulig stepping? og annet som spiller inn? Trenger egentlig å vite hvilken stepping som er best for overklokking, slik at jeg kan sende mail til www.hwb.no for å finne rett cpu:D Hvis de gidder å gjøre det for meg... Og er det mye forskjell på cpuene med forskjellig stepping, og hvor mye er det snakk om... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 SL6WU kjøpte min p4 3.0c @ hwb.no da det var på tilbud. steppingen var sl6wu, lucky me kjører den på 3.75GHz med vcore på 1.5 og boxed-vifte. load er 64 grader, så jeg må forte meg med å skaffe en bedre kjøler Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 tror du er nødt til å ha SL6WU ikke bare fordi den klokker ganske bra, men også fordi den ifølge dataspecsen til intel er den eneste som finnes Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Trodde det fantes tre forskjellige jeg: Sjekk her Derimot fins det bare en stepping, nemlig D1 ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå