lilfire Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) hjelp!!jeg har kobla oppa vannavkjølinga mi i dag og den har gått i 5 timer el no og jeg trodde alt var helt fint cpu lå javnt på 39grader. vanntank pumpe radiator cpu gpu nb men nå begynnte det og lukte svidd og så begynnte det å ryke fra gpu jeg skrudde jo av med en gang men hva har skjedd her..håper virklig ikke grafikkortet tok kvelden nå men hvorfor i h*** har dette skjedd? Endret 28. februar 2004 av lilfire Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Opplevde ektremt høy temp på GPU pga dårlig montert kjøleblokk en gang. Kan hende det er luft som har samlet seg inne i blokken og. Men siden jeg ikke er til stede vil jeg ikke utale meg om noe sikkert Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Ta av blokka. - Sjekk om det har vore skikkelig kontakt mellom blokk og gpu. Det ser du om kjølepastaen er sammenklemt eller ikkje. - Sjekk etter varme eller svidde punk, kortslutning - Lekasje - Gå på byn å drikk dine sorger vekk, det er nemlig lørdag i dag! Edit: rykke æh, eg rekna med at du meiner ryke da? Røyk og røk og slikt, eller? Endret 28. februar 2004 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 -blokka sitter bra fast -ser ikke no kortslutning el no svidde punkter -nope -kasnkje det lukka oppp vidu og lot det bli litt kladt på rommet skrudde på pcen fikk opp bilde og alt ser bra ut. heldigvis... men er det noen måtte jeg kan se om kortet har hatt no skadde av dette lile uhelle. og hva bør jeg gjøre for at det ikke skla skje igjen. btw: har nc rev 4ex Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er ikke det slik at på noen skjermkort så er det en stålramme rundt GPU kjærnen som gjør at blokken ikke for orntlig kontakt..? Noen som vet noe mere om dette? Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 menkjenn runt på skjermkortet for og kjenne om du brenner deg på noe. Vist det kom røyk fra skjerkortet må jo noe ha vært varmt og det burde være noe som er litt svart, Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 alt ser bra ut..tror det gikk bra.heldigvis..."festa" blokka enda litt til. men hvor mye tåler en gpu sånn ca a?(r9600pro) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 alt ser bra ut..tror det gikk bra.heldigvis..."festa" blokka enda litt til.men hvor mye tåler en gpu sånn ca a?(r9600pro) Tåler rundt om 100 grader. Men det høres ut som om det er dårlig kontakt mellom gpu og blokka, mange som sliter med det. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 okey...men tror ikke jeg før festa den no mer nå så...det MÅ holde.hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå