Gå til innhold

Feilmld. internett explorer

guttorm

Anbefalte innlegg

Jeg har en kammerat som sliter med IE en sin,Han bruker tele 2 frisurf,akkurat i det modemet er ferdig å logge på,og IE vinduet skal opne seg,kommer det opp at iExplorer.exe må lukkes.Så får du sånn send/ikke send til microsoft.

Jeg prøvde å innstalere IE på nytt ,dette virket ikke,instalerte tele2 softwaren på nytt.Dette virket heller ikke.

Jeg prøvde å avslutte explorer på taks manager,for deretter å slette hele explorer mappa i programfiler.Men da jeg tok end prosess på explorer,så sluttet maskina å svare,med kun bilde av skrivebord,og ingen ikoner.Jeg fikk logget av etterpå,så den var ikke helt "fryst".

Noen forslag på hva dette kan være,det er en norsk xp home edition som er operativsystem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen enkel måte å avinstallere IE i XP har jeg funnet ut. :mad:

Husk at explorer.exe og iexplore.exe IKKE er det samme. ;)

Skjer det samme om du logger på manuelt FØR du starter IE? Regner vel nesten med at det gjør det.

Denne funka iallefall som reinstallasjonsløsning for meg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ingen av disse forslagene virket,jeg lurer på om det kan være virus som gjør dette?

Da jeg prøvde og slå av den ene svchost.exe kom det opp sånn rute om shutdown om 1 min,lignet veldig på den Blaster A har.

Noen som kjenner noe mer til dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...