Gå til innhold

Battlefield 1942-stunts

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat har eksperimentert litt med stunting i Battlefield, nærmere bestemt Desert Combat 0.7, og Fraps. Det er ikke "stunts" i den forstand at vi sprenger biler og kræsjer helikoptre i fly, vi har prøvd å bruke litt skills... Resultatet i første omgang ble en liten film dere kan finne her: (den er omtrent 6 MB)

Aeon and Gaute.WMV

Vi synes selv at resultatet ble ganske morsomt, spesielt siden de fleste stunts vi har sett på film består av enkeltstunt klippet sammen, mens vi satset på å lage en litt lengre combo.

Er det flere som driver med dette? Er denne filmen noe særlig?

Vi er ute etter feedback på filmen, god eller dårlig. Alt mottas med takk...

mvh Gaute

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har laget noen trickjumping filmer til UT2003 og noen bugjumping filmer til q3..

det er en stund siden, og mista alle (les, 3-4 stykker) i en spontan-formatering(les, disken formaterte seg selv, for så å brenne opp. fikk ny da )

JA, den ble formatert, siden når jeg skrudde på maskinen, kom det sånn chdisk greie, og så gikk den til en slags bluescreen. startet maskinen på nytt( os på annen disk) og da var disken uformatert.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger...

Det er ikke så lett å se den tredje delen av comboen, for helikopteret skulle egentlig snudd litt lenger rundt. Da hadde du sett at jeg (som satt igjen i flyet etter at piloten hoppa ut) tar over kontrollen på flyet, snur rundt og kommer tilbake, og hopper inn i det kopteret som da henger i luften over basen...

Ellers er vi ganske fornøyd.

Og musikken synes vi passet temmelig bra... det var enten den eller Toto med Africa... :yes:

Lenke til kommentar

Synast ôg at filmen var ganske bra. Fine stunts med hopping frå fly-fly og helikopter. Det er ei bra byrjing for å lage ein stor film. Kanskje når du lagar fleire filmar så kan du filme utanfor flyet og ikkje se first person slik at det blir enklare for dei som ser filmen og se alle dei stuntsa skikkeleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...