Sapphire Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Er det noen Shuttle brukere på forumet som har prøvd den nye 250w PSU fra Shuttle, og støyer den mindre en den orginale på 220w ? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Kanskje litt OT fra det du spør om, men hvordan er det med temperaturen i boksen din? _ johanf Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Har ingen problemer med temperaturen i boxen min! Er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 En kamerat av meg har den. Den har et støynivå på 35 dB og er litt større enn den originale. Den har en annerledes støy og er litt lavere. Den er ikke verdt pengene om du ikke trenger mer watt. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei, synes selv den var verd penga! Ja den støyer ikke så mye mindre, men den viner ikke slik som den gamle psu`en gjorde. Langt mer "behagelig" støy. Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Takker for alle svar! Monterte min nye PSU nå i kveld, den har en dypere frekvens i lyden og er derfor vesentlig mindre støyende slik somColaBoy sier. Hører også at denne PSU sliter mindre en den forige gjorde med å levere nokk til min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå