_dAwn_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hva er å anbefale å bruke for å lage vifteplass i toppen av kabinettet? og hvordan få det til å se sånn noenlunde bra ut? forslag? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Dremel er alltid en slager Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Stikksag er absolutt det enkleste, med mindre du har noe annet utstyr som passer bedre. Dremmel gjør også jobben men det tar lengre tid. Nibbel kutter er det også folk som bruker, men den er vist et herk i følge enkelte. To ting som er viktig når du skal modde, uansett hva: -MASKER. Bruk den maskeringsteipen. Bruk så mye som du føler er nødvendig og litt til. Det er INGENTING mer irriterende enn å ripe opp malingen. -Bruk god tid. Merk tydelig opp og utfør arbeidet i godt lys. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg brukte en sånn rund dings som var 110mm eller.no , som man bruker til å lage hull i vegger , blei meget fornøyd Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) er metallet "mjukt"? altså er det lett å sage/bore i? trenger du en kraftig bor for å bruke det hull verktøyet destroyy? Endret 28. februar 2004 av _dAwn_ Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg brukte en sånn rund dings som var 110mm eller.no , som man bruker til å lage hull i vegger , blei meget fornøyd ja de e de beste... "rond dings" du bare sette den rett inni drillen Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jeg brukte en sånn rund dings som var 110mm eller.no , som man bruker til å lage hull i vegger , blei meget fornøyd ja de e de beste... "rond dings" du bare sette den rett inni drillen Men det er noen av dem som ikke tåler metall.. erfaringer Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 men så er det noen som tåler det også..(viss du ikke har en som tåler det så er det ikke verre enn og kjøpe!!) Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 boret hull i toppen av kabinettet, og det funket som bare juling. tempen sank med 2-3 grader på idle. hullet ble fint med bruk av hullsag. eneste er finishen rundt kantene. må ta å gjøre noe der.... står litt opp. men det vises ikke på litt avstand. hullsag er å anbefale, dog en som er helstøpt. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 bare å file litt vettu har du bilder btw? Hadde vært stilig å sett Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 nope . brukte sånn el.drill , men brukte opp 2 batterier Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg brukte en sånn rund dings som var 110mm eller.no , som man bruker til å lage hull i vegger , blei meget fornøyd ja de e de beste... "rond dings" du bare sette den rett inni drillen Men det er noen av dem som ikke tåler metall.. erfaringer Jeg veit det . fant nemlig det fort ut . men siden fatters er rørlegger hente han noe på jobben som funka konge Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 bare å file litt vettu har du bilder btw?Hadde vært stilig å sett skal fikse det etter skolen. men ser om viften går på 12V så durer det. mens på 5V er den stille som bare det. Må vel få tak i slike pakninger eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå