Gå til innhold

Panasonic X70

Anbefalte innlegg

Hei, sitter med en X70 mobil. Er ganske fornøyd, men det som er veldig rart er disse tingene.

enheten kan ikke synke eller motta ting via BT(men kan sende). Kan heller ikke få til synking via Irda.

Jeg har prøvd å få den til å dukke opp under BT søk, men verken 6310i,H3870 Ipaqen eller min Acer finner den når jeg skal sende ting.

Derimot så finnes den når jeg skal lage en modem forbindelse

Når jeg skal ta bilder i mørke omgivelser så får jeg blå striper/støy over hele bilde. dette forsvinner litt om jeg tar på nattmodus, men skal det virkelig være slik?

Noen som kan DOA tiden til Panasonic?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Hei, sitter med en X70 mobil. Er ganske fornøyd, men det som er veldig rart er disse tingene.

enheten kan ikke synke eller motta ting via BT(men kan sende). Kan heller ikke få til synking via Irda.

Jeg har prøvd å få den til å dukke opp under BT søk, men verken 6310i,H3870 Ipaqen eller min Acer finner den når jeg skal sende ting.

Derimot så finnes den når jeg skal lage en modem forbindelse

Når jeg skal ta bilder i mørke omgivelser så får jeg blå striper/støy over hele bilde. dette forsvinner litt om jeg tar på nattmodus, men skal det virkelig være slik?

Noen som kan DOA tiden til Panasonic?

Heisann..

Jeg har ikke en x70 selv,bruker en N6600 her.. Jeg vil tippe at de stripene du snakker om dukker opp av samme grunn som på N6600.. og det er at når lysforholdene blir dårligere,tilfører programvaren automatisk mere strøm til sensorene i linsen for å kompensere for dette.. Dette i sin tur produsterer "støy" som man på skjermen ser som striper.. i nattmodus forsvinner disse fordi tlf bruker lengre eksponeringstid per frame (derfor kan det se ut som om det "hakker" litt i nattmodus..

hadde Panasonic vært så snille og spandert et VGA kamera i tlf,ville nok dette vært unngått i noe større grad.. :/

Til slutt vil jeg stille et spm til dere også.. har noen av dere problemer m oppsett av mms? Den ene arbeidskollegaen min har akkurat kjøpt seg en x70 og klarer ikke helt å få til oppsettet der.. han fikk først beskjed fra Panasonic om å bruke innstillingene til en GD87,noe som fungerte i 2 dager før det ga seg uten forvarsel... :/ noen m idéer?

Raygun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...