objorkum Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Trenger et program som kan ta bilder fra mitt webkamera og sende disse til en FTP server med jevne mellomrom. Noen tips? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Dette må da finnes. Det idiotiske programmet som Logitech sendte med kan bare laste opp til en leverandør de har avtale med. Jeg skal laste opp til en lokal FTP-server. Lenke til kommentar
erikos Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Bruk windows media encoder http://www.microsoft.com/windows/windowsme...er/default.aspx Endret 29. februar 2004 av erikos Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Nei, dette programmet tar kun opp video, og kan ikke ta opp bilder som skal overførest til en FTP-server jevnlig, slik jeg ber om. Takker for svar uansett. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 www.download.com er svaret ditt. Uansett trenger du programvare og da er denne feilpostet. Flyttes Lenke til kommentar
dalri Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har lastet ned Windows Media Encoder men klarer ikke koble meg opp mot streamingen? Lenke til kommentar
trondern Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Dette må da finnes. Det idiotiske programmet som Logitech sendte med kan bare laste opp til en leverandør de har avtale med. Jeg skal laste opp til en lokal FTP-server. Det er noe som heter WebCamXP tror jeg. Søk etter det. Har alt. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Denna kommer nok ganske seint, men ConquerCAM gjør akkurat det du vil. Tar bilde og sender opp til en FTP, eller har en "liveserver" der man får et snapshot der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå