-kga- Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 http://www.explosion-zone.ch Hva er det han har brukt for å få det bllåe spinnande lyset? Lenke til kommentar
Licker Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvis du klikker på galleri på den siden du har lagt link til, ser du jo hva det er fornoe.. Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Og hvis du går innpå materials, ser du hva han har brukt... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Hvordan har han fått de blå strekanne runt da? har han fåt en sån dings til å gå dundt, og bare festa masse leds på den? Er ikke så stø i tysk heller. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg vil ha en detaljer beskrivelse på engelsk eller norsk.. men det er vel heller tvilsomt at heg får det da.. hvordan får han alle ledsa til å lyse samtidig som de går runt? han kan jo ikke bruke ledninger.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det er tydligvis noe som spinner rundt hovedkortet, og så tar det litt tid før lukkeren i kameraet synes at det er nok lys, og så får man den effekten der (som man ser på førstesiden). _ johanf Lenke til kommentar
Licker Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Last ned de avi-snuttene som ligger her, så ser du hele greia i aksjon... Jeg fatter ikke åssen man skal kunne sitte å jobbe/spille i samme rom som denne..det bråket er jo sinnsvakt!! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Antagelig verdt det ;D Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) ser ut som ei plexi kule som er gravert eller ripet inn de stripene og så leds som lyser opp. da blir det ofte slik effekt, kan hende eg har feil, men kan tro det er slik [Edit] såg filmen og da var det ikke det alikvel! Endret 29. februar 2004 av oxbow Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 ang strømtilførsel har han nok brukt slepesko, eller børster om dere vil. samme prinsipp som en elektromotor, iallefall nesten. Lenke til kommentar
Big_Blast Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Fet mod men tror jeg hadde blitt litt nervøs med den ved siden av meg "skummel" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå