Sjark Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei, jeg har en 450mhz, pc som jeg vil bruke til cs-dedcated server. jeg la serveren ut på nettet med amx mod. det gjekk ann å spille på serveren med de andre pc'ene i huset, men ingen av vennene mine fant serveren med all-seeing eye. jeg gav dem ip'en men de fant det fortsatt ikke. med en annen pc i huset fant jeg den på all-seeing eye med en gang. hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) 1. Dobbeltsjekke at du ikke har satt på LAN game. 2. Skru av brannmuren EDIT: Husk og gi dem ipen du finner på http://www.myip.dk og ikke den som står på dedicated server Endret 28. februar 2004 av Garbion Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 1. Dobbeltsjekke at du ikke har satt på LAN game.2. Skru av brannmuren EDIT: Husk og gi dem ipen du finner på http://www.myip.dk og ikke den som står på dedicated server Takker funker nå Lenke til kommentar
Skitta Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Laozen... Prøvde å lage server på dedicated server, og fikk ikke den siden du nevnte ovenfor til å virke... Finnes det noen andre muligheter for å få vite ip-adressen til serveren??? Andre PC-er i huset fant den... I tillegg lurte eg på om det går ann å justere ned latencyen på serveren... Var oppe i 700-800 med bredbånd Er det vanlig?? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) http://www.getip.com/ Hmmm, få ned latency? Now how tha hell did you think you could do that? Kommer an på hastighet, 1kb/s bredbånd er nok ikke så bra i CS. Du får prøve å roe ned bakgrunnsprosesser og sånt, løser seg kanskje etterhvert. Med mindre du har dårlig pc. Kan være ganske mange grunner egentlig... Andre pc-er i huset finner den vanligvis ja, kanskje fordi de sitter i LAN og har en annen lokal IP? En ruter tildeler f.eks. hver klient en fake-IP, mens den stikker av med den opprinnelige IP'n. Men prøv siden jeg nevnte. :-) Har du ruter må du kanskje mekke litt mer på dette. Kanskje du har noe som heter DMZ i ruter-konfigurasjonen? Aktiver dette for din lokale IP. EDIT: Trykte svar for fort. EDIT2: La til litt mer informasjon. Endret 4. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Laozen...Prøvde å lage server på dedicated server, og fikk ikke den siden du nevnte ovenfor til å virke... Finnes det noen andre muligheter for å få vite ip-adressen til serveren??? Andre PC-er i huset fant den... I tillegg lurte eg på om det går ann å justere ned latencyen på serveren... Var oppe i 700-800 med bredbånd Er det vanlig?? Vis du ikke er expert på routere og nettverk så ligg unna konfigurering av nettet. Av erfaring blir det bare sure foreldre av det Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Laozen...Prøvde å lage server på dedicated server, og fikk ikke den siden du nevnte ovenfor til å virke... Finnes det noen andre muligheter for å få vite ip-adressen til serveren??? Andre PC-er i huset fant den... I tillegg lurte eg på om det går ann å justere ned latencyen på serveren... Var oppe i 700-800 med bredbånd Er det vanlig?? Vis du ikke er expert på routere og nettverk så ligg unna konfigurering av nettet. Av erfaring blir det bare sure foreldre av det Ikke alle er broren eller søsteren din Garbion! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Laozen...Prøvde å lage server på dedicated server, og fikk ikke den siden du nevnte ovenfor til å virke... Finnes det noen andre muligheter for å få vite ip-adressen til serveren??? Andre PC-er i huset fant den... I tillegg lurte eg på om det går ann å justere ned latencyen på serveren... Var oppe i 700-800 med bredbånd Er det vanlig?? Vis du ikke er expert på routere og nettverk så ligg unna konfigurering av nettet. Av erfaring blir det bare sure foreldre av det Ikke alle er broren eller søsteren din Garbion! Eyhh, jeg var jo bare 12-13 da Lærte mange fine ord den kvelden Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Eyhh, jeg var jo bare 12-13 da Lærte mange fine ord den kvelden Skulle vært glad du ikke var mindre, da hadde det nok heller vært sånn: Ooops, jeg mista deg visst i gulvet. Vel vel får bøye meg ned å plukke deg opp. Sånn... bedre nå? Oiii, mista deg visst igjen. Får bøye meg å plukke deg opp på nytt igjen.. *Splash* Oi... Jeg falt visst oppå deg. Osv, osv, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå