vip Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei Jeg har vurdert å kjøpe dette kabinettet: Air Black Men jeg er usikker på hvilken strømforsyning jeg kan bruke i dette kabinettet. Noen forslag plz.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 alle psuer funker vel?? det kommer an på om du har AMD eller hva..(hvilke strømkontakter til hk du må ha...MIST er noe som er bra, kvalitet og svært bra pris/ytelse messig... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 PSU er PSU.. De passer uansett.. Hvis det ikke er helt forskjellige formfaktorer. Velg Aopen eller Mist.. Ville iallefall jeg gjort. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Gå på Microplex hvor du har sett på kabinettet og finn deg ut en Psu, som passer smaken, lommeboka og har nogenlunde greie specs. -MIST -Fortron/Source Er gode produsenter av strømforsyninger. Nå vet ikke jeg hva du liker av harry saker, og hva slags lommebok du har ,men denne er jo bare lekker. (Ikke fra microplex da. Sjekk specsene på denne. Kraftkar deluxe) Lenke til kommentar
vip Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Gå på Microplex hvor du har sett på kabinettet og finn deg ut en Psu, som passer smaken, lommeboka og har nogenlunde greie specs. -MIST -Fortron/Source Er gode produsenter av strømforsyninger. Nå vet ikke jeg hva du liker av harry saker, og hva slags lommebok du har ,men denne er jo bare lekker. (Ikke fra microplex da. Sjekk specsene på denne. Kraftkar deluxe) FET den!!! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Gå på Microplex hvor du har sett på kabinettet og finn deg ut en Psu, som passer smaken, lommeboka og har nogenlunde greie specs. -MIST -Fortron/Source Er gode produsenter av strømforsyninger. Nå vet ikke jeg hva du liker av harry saker, og hva slags lommebok du har ,men denne er jo bare lekker. (Ikke fra microplex da. Sjekk specsene på denne. Kraftkar deluxe) FET den!!! Jepp, den er det! Nå har jeg ikke vindu i boksen min, så jeg ser ikke alle de "fagre fargene" - men det var ikke derfor jeg valgte den uansett. Levicom PSUen leverer 34A på 12V railen, og det er mer enn hva de fleste andre presterer. En stabil 12V rail på over 12V er fint å ha. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Første gang jeg så den holdt jeg på å dette av stolen. 34A på 12V Railen er jo enormt. Lurer på hvorfor du såvidt får 24V for samme prisen med MIST og Fortron/Source? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ikke godt å si, men konklusjonen blir uansett at PSUen trolig er det beste kjøpet i den prisklassen. Kombiner rå ytelse med fancy utseende så har man tydligvis en vinner. Det eneste jeg har å utsette på den er den heller ustrategiske måten å plassere viftene på. Jeg hadde helst sett at den ble levert med en vifte bak og en under, ikke med en bak og en forran. Men hey, ellers så er den jo perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå