Windoge Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Hvordan kobbler jeg viftene til denne viftestyringa? Viftestyringa kommer ikke på heller. da jeg kobbler de 2 kontaktene som det står "to power supply" på, så slår den seg ikke på Endret 28. februar 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Kommer toweret ditt med viftestyring eller glemte du å nevne modell\produsent av viftestyring ? I utgangspunktet er viftestyring verdens enkleste ting å få igang, 1 4-pins kontakt til strøm og x antall 3-pins til viftene ^Th0mas^ @ 28/02/2004 : 18:32 da jeg kobbler de 2 kontaktene som det står "to power supply" på, så slår den seg ikke på skjønner ikke helt hva du mener.... ? Endret 28. februar 2004 av dub Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Viftestyringa medfølger, displayer på den slår seg aldri på heller.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kobla til strømmen til viftestyringa? Du trenger bare å koble på en av de kontaktene hvis det er 2 ulike (hunkjønn og hankjønn kontakter) Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Stressa litt med den selv før jeg fant ut at det er en ekstra power kabel til displayet. Men denne ligger litt gjemt inni selve styringsboksen. Trekk ut boksen så finner du den sikkert. Når du har koblet den til og de 2 andre som skal ha power så skal det funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå