Lucas8 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har et lite problem,jeg har en p4 2,8ghz med 512mb DDR ram og et geforce 4 skjermkort med 256mb RAM,jeg har nå oppdatert bios og agp drivere,skjermkort drivere,lydkort drivere osv...men fortsatt så hakker spillet hver gang jeg holder ned en tast lengre enn 1-1,5 sek,det låser seg liksom når jeg holder ned en tast...noen som har noen tips? har prøvd alt jeg kan komme på nå.... Mvh Lucas Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har du prøvd med et annet tastatur? Lenke til kommentar
Lucas8 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Ja,prøvde med et gammelt tastatur,men ingen forskjell,har prøvd med oppdaterte drivere også... Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hm, rart (men det visste du vel allerede ). Da er jeg litt rådvill også. Det eneste annet jeg kan komme på er USB drivere, hvis du har USB-tastatur da. Men regner med at du har vært igjennom alt av drivere allerede. Lenke til kommentar
Lucas8 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Har et ps2 tastatur... Nei,jeg står HELT fast,har prøvd å formatere og legge inn alt på nytt også,har flashet bios og begynner å bli litt oppgitt! Kjøper liksom ikke en slik pc hvis man ikke får spilt på den... Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Scannet for virus? Spybot - search and destroy? Ad Aware? Tipper du har noe "rart" på maskinen din. Litt rart siden du hadde formatert da. Da er det bare en løsning. En av komponentene dine er ødelagt. Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis den er ny får du vel bare klage..... Lenke til kommentar
mago Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 hvilket OS kjører du ? IRQ konflikt kansje ? Bios har ett par tastatur settings du kan tweake på. Kjøp/lån deg et USB tastatur, for feilsøking. Lenke til kommentar
Lucas8 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Hmm,finner ingen settings for å tweake tastaturet i Bios... Det er en "amibios"... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hehe data kan være herk fra tid til annen. Teoretisk sett skal det funke, men i praksis er det som oftest noe galt! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Istendenfor å holde tasten nede kan du alltids tappe. Lenke til kommentar
Lucas8 Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Hehe,ja,morsomt på et rallyspill det... Blir som en lang treningsøkt... Noen forslag? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Med Bill i baklomma så får du aldri hakkefrie spill!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 er en funksjon som slår inn hvis du holder shift inne i over 7 sec, kan det være dette? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 det kan godt være "sticky-keys" som er feilen, gå i kontrollpanelet -> accessibility Options(husker ikke norske ordet men er handikappmann-ikonet), ta vekk hakene du finner på første taben(siden) der, og se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå