mort112 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har tenkt å kjøpe meg en harddisk basert mp3 spiller. De eneste kravene jeg har er at det er 20gb eller mer, og at sangene ikke blir sortert etter ID3 tagen, men etter filnavnet. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
OleJ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 http://hardware.no/art.php?artikkelid=3048 Har selv denne. Finnes også i 20gig versjon. Det er skikkelig god lyd i den (så sant man kaster de medfølgende øreproppene) og den har bra batterikapasitet i motsetning til en viss frukt mp3 spiller. Dessuten er det vel en av de minste harddiskbaserte spillerne, hvis man ser bort fra de nye med microdrive. Minuset er at den er relativt dyr, men jeg angrer ikke et sekund på kjøpet. mer info på www.irivernordic.com Lenke til kommentar
mort112 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Den var litt dyr hvis jeg skal opp i den prisen kjøper jeg heller Archos Video AV320 da kan jeg se film også. Har tenkt litt på Archos Gmini 220, men den har ikke kommet ut enda så det finnes inge tester av den. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 iPod har som nevnt relativt dårlig batterikapasitet (8 timer), men er minst og har det lekreste designet. Man kan også sortere sangene akkurat som man vil. Prisen er ca 3600 for en med 20GB harddisk. Jeg har en slik selv og kan anbefale den på det varmeste. Creative sine Zen spillere er også å anbefale. Disse får du med opptil 60GB kapasitet. Arcade Lenke til kommentar
mort112 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Er enig i at iPod har det lekreste designet, men så er det jo det at den ikke tåler minus grader da. Lenke til kommentar
zarion Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ha den i innerlomma... Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ha den i innerlomma... eller stapp den godt ned i en raggsokk til topic: kjøp en spiller fra creative, anbefaler en zen NX eller Xtra. disse er relativt billig for den store lagringsplassen. Lenke til kommentar
mort112 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Det jeg ikke liker med creative zen NX eller Xtra er at de ikke bli lagt til som harddisk og at sangene blir sorter etter ID3 tag å ikke er i mapper. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Asono HD500. Den er litt stor, men det er vel den einaste ulempen ved den. Den har god lyd og god batterikapasitet og kjem opp som egen partisjon i windows. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det jeg ikke liker med creative zen NX eller Xtra er at de ikke bli lagt til som harddisk og at sangene blir sorter etter ID3 tag å ikke er i mapper. ok. du kan bruke den som harddisk, men må installere software. det med ID3 tag viste jeg ikke. hva er det? (ID3 tag) Lenke til kommentar
mort112 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 ID3 Tags are tiny little files that are embedded in your MP3s that keep information on the song in the MP3. They store things like the Song Title, Album Name, Artist Name, Track Number, etc. Lenke til kommentar
supabob Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det fins en test av Gmini 220 her: http://www.tomshardware.com/firstlook/20040226/ Jeg har også tenkt på den. Den er lekker og du den sorterer sanger etter både ID3 Tag og i mapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå