above Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei Lurte på om dere kunne forklare meg hvordan man opgraderer Bios?? Håper på gode svar! Takker for hjelpen på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Last ned ny bios hos produsenten av hovedkortet, der finner du også instruksjoner. Lenke til kommentar
above Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har et abit kort (se min profil) Jeg finner ikke Bios på www.abit.com . Kan noen hjelpe meg å finne det?? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har et abit kort (se min profil) Jeg finner ikke Bios på www.abit.com . Kan noen hjelpe meg å finne det?? Ahhh, fantastisk! Last ned dette programmet: FlashMenu Da slipper du disketter og alt det der. Dette kan kjøres i windows! Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Mye kan gå galt under en BIOS oppgradering. Det er ikke nødvendig å oppgradere bare fordi det er kommet en ny versjon. Du må jo ha bruk for den nye støtten da ! Og du må vite hva du driver med. Ta en backup av den gamle på en helt ny diskett først. Jeg fikk blåskjerm etter en oppgradering nylig, og lurte F. på hvorfor. Prøvde alt mulig. Tilslutt gikk jeg gjennom ALLE postene i BIOS en etter en. På en av dem hadde det kommet nye poster hvor en måtte enable hvilken disk det skulle bootes fra, og min sto ikke på SATA-disken som operativsystemet ligger på. Det var jo AHA-deluxe. Var jo likefør jeg tok slegga ! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 AMDguru1 @ 28/02/2004 : 19:38 Ahhh, fantastisk! Last ned dette programmet: FlashMenu Er dette til Intel only, eller til amd-system også? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 AMDguru1 @ 28/02/2004 : 19:38 Ahhh, fantastisk! Last ned dette programmet: FlashMenu Er dette til Intel only, eller til amd-system også? det lurer eg og på. Men siden det er amdguru som poster så. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 AMDguru1 @ 28/02/2004 : 19:38 Ahhh, fantastisk! Last ned dette programmet: FlashMenu Er dette til Intel only, eller til amd-system også? det lurer eg og på. Men siden det er amdguru som poster så. Virker på AMD også Hvis dere sjekker hos Abit, ser dere hvilke kort som støtter programmet. Lenke til kommentar
above Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Mye kan gå galt under en BIOS oppgradering. Det er ikke nødvendig å oppgradere bare fordi det er kommet en ny versjon. Du må jo ha bruk for den nye støtten da ! Og du må vite hva du driver med. Ta en backup av den gamle på en helt ny diskett først. Jeg fikk blåskjerm etter en oppgradering nylig, og lurte F. på hvorfor. Prøvde alt mulig. Tilslutt gikk jeg gjennom ALLE postene i BIOS en etter en. På en av dem hadde det kommet nye poster hvor en måtte enable hvilken disk det skulle bootes fra, og min sto ikke på SATA-disken som operativsystemet ligger på. Det var jo AHA-deluxe. Var jo likefør jeg tok slegga ! HVordan tar jeg backup av Biosen da, og hvilken av disse her; http://www2.abit.com.tw/page/en/download/d...TYPE=Socket+478 skal eller kan jeg bruke?? Tusen takk for gode svar! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Den nyeste, altså den øverste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå