jespah Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg er nødt til å installere Windows på nytt på maskina mi. Har Windows XP. Problemet er at jeg aldri har gjort dette før. Er det noen som kan gi meg en så enkel som mulig forklaring på hvordan det skal gjøres? Lenke til kommentar
lord_n Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 du setter i en boot bar windows xp cd og starter opp maskinen. Dersom maskinen ikke starter opp via cd må dette settes opp i biosen. Installasjonsprogrammet startet opp automatisk og du velger hvor du vil innstallere og om du skal formatere disken. Det kan lønne seg å formatere den disken du skal installere på. Videre er det veldig greit, du svarer på noen få spørsmål men det meste gårt av seg selv. Lykke til Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Husk å ta backup av alle filer du ikke har tilgang til... dokumenter savegames internett linker musikk ...før du setter igang. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå