Hallois Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei på dere! Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe en USB - Gameport adapter slik at jeg får brukt min trofaste (Gameport) GamePad på mitt nye hovedkort ? Har lett endel på nett, og de eneste plassene jeg finner er utafor Norge..Noen som vet bedre? Kunne godt tenkt meg å finne en butikk som har dette, da frakt på en slik overgang blir dyrere enn produktet i seg selv... Også interessert dersom noen vet hvor de selger Gravis Xterminator Force for en billig penge... Hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Clas Ohlson har ein sånn dings http://www.clasohlson.no Varenummer 32-3032. Lenke til kommentar
Hallois Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Takker Nå må jeg dra på butikken Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Velger å bruke denne, enn å starte en ny tråd. Trenger gameport til et ASUS P5Q Deluxe. Hvordan løse det på best mulig måte? Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå