Bytex Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Sitter nå og prøver å trøkke i meg middag, men har ei bittelita blemme på innsida av øverleppa som gjør det sykt vondt å spise noe som helst! Må jeg bare vente til sånne går vekk av seg selv? Eller fins det lure tips fra dere, som sikkert har hatt det samme flere ganger. Spør gjerne morra deres, bor på hybel jeg. Plaster er utelukket Endret 28. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ta deg en slurk salpeter? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Eller kanskje plumbo? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Eller kanskje plumbo? Vil ikke anbefale det du nevnte der , da det er ganske helseskadelig, men går utifra at du kødder med plumbo ikke sant? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Nei, ingen av oss tulla... Btw, Merlin. Fint antall "offisielle" poster du har - 1349 - året da svartedauden kom til Norge. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 regner med at du mener sånne hvite små kratere.. jeg pleier bare å vente.. det som da er jævlig dritt er når du endelig har fått den bort, så går det en dag, og så er den tilbake igjen.. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Ja det er en sånn. Og det suger, for jeg har ikke orka å spise skikkelig på snart 2 dager. Edit: 1349 er et kanonbra black metal band også Endret 28. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Yup det er ikke noe man kan gjøre med det. Eller det beste du kan gjøre er å unngå å slikke på det med tungen så den kan gro ifred. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hva med å bruke tanntråd, tannbørste og munnskyll regelmessig? _ johanf Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Prøv å vaske "såret" med Vademecum på en bomullspinne. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Prøv å vaske "såret" med Vademecum på en bomullspinne. Eller Myrrathinktur...ellerno......ja det fins... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Skyll munnen ofte! Utvannet vademecum eller noe.. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvis du tåler litt smerte så tar du en tannbørste og børster på den til alt det hvite er borte og du blør som ######. Da gror det igjen og smerten er borte dagen etter. Det funka Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Skyller mest munnen med Cola Men det hjelper faktisk da. Har brukt noe idag jeg fikk av tannlegen sist, som heter Hextril. Det er sånn bakteriedrepende munnskyllevann, sterkt som pokker.. Og btw, det har ingenting med tannpuss og tanntråd å gjøre, har lest at sånne blemmer kommer fra magen (ja faktisk). Når tanta mi hadde kreft og gikk på cellegift, fikk hun hele munnen full av sånne hvite blemmer..DET gjorde vondt det. SnowDOG: Forresten, sitter og hører på Rush nå, og kom til å tenke på at de har en låt som heter By-Tor and the Snowdog. Har navnet ditt noe med det å gjøre? Endret 28. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det er ikke herpes elns? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Og btw, det har ingenting med tannpuss og tanntråd å gjøre, har lest at sånne blemmer kommer fra magen (ja faktisk). Slutte å rape så mye da? :-------D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 SnowDOG: Forresten, sitter og hører på Rush nå, og kom til å tenke på at de har en låt som heter By-Tor and the Snowdog. Har navnet ditt noe med det å gjøre? Nope. Valgte SnowDOG_ siden eg i den tiden var fasinert over polar hunder som grønnlands hunder, Cyberian husk og Akita inu. Anyways har alltid hatt hunde nick. Før var det PETbull og Dogo. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Skyller mest munnen med Cola Men det hjelper faktisk da.Har brukt noe idag jeg fikk av tannlegen sist, som heter Hextril. Det er sånn bakteriedrepende munnskyllevann, sterkt som pokker.. prøvde noe lignende hjemme.. fant frem hydrogenperoksid, som skal være bakteriedrepende munnskyllevann.. iallefall det som står på flaska.. jeg fyller korka, og begyner skyllingen. det blir straks spyttet ut, og jeg går å henter bøtta i frykt for å spy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå