Gå til innhold

Elitegroup G732E

AsconaB

Anbefalte innlegg

Har nettopp mottatt min splitter nye G732E. Av mangel på annet OS innstalerte jeg w98 på den. Partisjonerte selvsagt først. Etter innstalasjon av det innstalerte jeg drivere til lyd og skjermkort. Så tok jeg en pause på ca. 2,5 time. Skrudde altså maskinen av og la igjen skjermen. Og nå når jeg starter den forblir det bare svart skjerm...... Har prøvd med oppstarts cd, men ingenting synes å hjelpe. Også prøvd å koble den fra nettet slik at den går på batteri uten hell. WTF !!! :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp mottatt min splitter nye G732E. Av mangel på annet OS innstalerte jeg w98 på den. Partisjonerte selvsagt først. Etter innstalasjon av det innstalerte jeg drivere til lyd og skjermkort. Så tok jeg en pause på ca. 2,5 time. Skrudde altså maskinen av og la igjen skjermen. Og nå når jeg starter den forblir det bare svart skjerm...... Har prøvd med oppstarts cd, men ingenting synes å hjelpe. Også prøvd å koble den fra nettet slik at den går på batteri uten hell. WTF !!! :realmad:

Hmm.. har også en green 551 og opplevde nesten det samme ei gang da jeg byttet ram brikkene! Jeg trykket på knappen for å starte maskinen, jeg hørte vifta ble satt i gang også kort tid etter så slå maskinen seg av. Det jeg gjorde var å ta ut ram brikkene og sette dem inn igjen, etter det funker alt som det skal! Så prøv det, hvis du vet hvordan det gjøres ( til og med jeg klarte det :) ) :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...