VeXx Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hallais! Har hatt kjølepasta en stund på CPUen og skal bytte kjøler og sette på ny artic silver 5. Hvordan skal jeg fjerne den gamle kjølepastaen? Takk for svar Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hallais! Har hatt kjølepasta en stund på CPUen og skal bytte kjøler og sette på ny artic silver 5. Hvordan skal jeg fjerne den gamle kjølepastaen? Takk for svar Feks barberblad/Stanley blad ol, bare skrape d av Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Isopropanol (gjerne kondensfjerner fra nærmeste bensinstasjon). Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 personlig ville jeg ikke skrapt det av... ..heller brukt ett eller annet kraftig middel...f.eks. teknsik sprit, og vasket det av med q-tips ellerno! vh krister Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Isopropanol på q-tips, tørke av med et kaffifilter til slutt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Løp til bensinstasjonen. Kjøp kondensfjerner med Isopropanol. Diskusjon slutt. Edit: Og som sagt over. Bruk Q-tips. Endret 28. februar 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 isopropanol med en fille som ikke loer Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Løp til bensinstasjonen.Kjøp kondensfjerner med Isopropanol. Diskusjon slutt. Edit: Og som sagt over. Bruk Q-tips. Takker for tips, dette høres best ut Er på en P4 forresten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå