stoff3r Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg har et canon digital ixus 2.0. noen som vet hvordan jeg kan ta mørke bilder? har ikke funnet noen spesiell instilling for dette, og heller ikke for lukkehastigheten.. hjeelp. det jeg skal gjøre er å ta bilder av et kabinett med ultraviolett lys og stasj. det har fungert dårlig hittil. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Da spørs det om noen kan hjelpe deg. Hadde du kunnet stille på lukkerhastigheten hadde nok det hjulpet. Sørg for å holde kameraet heeelt i ro når du tar bildet.. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Skaff deg et tripod stativ til kameraet, så klarer du nok å ta fine mørkebilder. Du kan evt, teipe kameraet fast til en stol eller lignende Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 takk jeg skal prøve dette. har et stativ til en landmåler som passer perfekt. viste ikke at dette kunne virke inn på mørkebildene, men skal teste. takk Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Et lite tips når man skal ta bilder uten blitz... Bruk selvutløseren, det er særdeles lite som skal til før bildet blir uskarpt. AW Lenke til kommentar
fairemuff Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei! Det går ann å forandre ISO hastighet fra auto til 400. (tast FUNC for å finne ISO instillingen).... Også kan du stille inn lang lukketid (opp til 15sekunder) ved å tast FUNC>SET... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå