AutoExec Skrevet 20. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2005 oj, det var litt av en kræsj.. værste jeg har tatt på en gang er HK pluss en harddisk Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Flott worklogs dette. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 takker takker skal se hva jeg kan fikse av updates.. har ikke så mye akkurat. men det er litt. kan ta si tid før det dukker opp da .. dessverre Lenke til kommentar
craven Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 det er kansje litt sent og si at du/dere folk bør bruke gjengetape når dere skal skru in nipplen i noe:) Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 kjøp bensinpumpe på biltema, de er billige og grei nok. de koster ca 170 kr. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 kjøp bensinpumpe på biltema, de er billige og grei nok. de koster ca 170 kr. Nei, det burde han ikke gjøre! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Og begrunnelsen til det eeeer....? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Og begrunnelsen til det eeeer....? For det første bråker det helt sinnsykt. For det andre er den sinnsyk stor. For det tredje er den ment for å ha< i bilen. For det fjerde så ser den sånn ut For det femte så er det ikke slangeinngang og utgang ifølge bildet Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Og for det sjette tror jeg han har ganske god pumpe fra før. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 kjøp bensinpumpe på biltema, de er billige og grei nok. de koster ca 170 kr. biltema har jo ikke helt topp kvalitet gralla me dagen btw Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 på bildet er det jo nipler, men der er jo ikke topp kvalitet på biltema, det har du rett i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå