Skrue Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hmm. Hvorfor le, PioUs-JiN? Men for alt jeg vet; Han kan jo ha noe nytt og lurt på gang? Alt kan jo gjøres bedre...... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 PioUs-JiN: tja. vis jeg noen gang lager en ny blokk så blir det nok et nytt design. Skrue: har en Procore Dual kjøpt på coolnsilent , bestemte meg for å kjøpe en "skikkelig" radiss.. hadde litt plass problemer. hmm.. er ikke dine TDX blokker laget for AMD da ? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dere er konge, har kosa meg med denne tråden i over ei halv time nu. Spesielt det dær med Psu kjølinga likte jeg... Nydelig... Jeg vil, jeg vil! Stå på! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 ja det var den.. burde kanskje nevne at den var ikke så veldig suksessfull alikavell.. viste seg at det var flere komponenter inni PSUen som ble varme.. skikkelig varme. 50c+. så jeg ble tvunget til å montere på ei vifte, dessverre. det holdt ikke å bare kjøle transistorene Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 vel, konge worklog og konge vannkjøling. bra jobba Diablito2k. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Tusen takk er veldig hyggelig med positive tilbakemeldinger, er inspirerende Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Diablito! er det en BSP (british standard pipe) gjengetapp jeg ser der? hvis det er , hvor kjøpte du den? -marius Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hmm. Hvorfor le, PioUs-JiN?Men for alt jeg vet; Han kan jo ha noe nytt og lurt på gang? Alt kan jo gjøres bedre...... hehe.. grunnen til at jeg må le er fordi jeg husker alle de blokkene som er på det bildet... (kunne selv tenkt meg en slik en.. men da må jeg få vannkjøling først... så kan jeg lage ) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Diablito! er det en BSP (british standard pipe) gjengetapp jeg ser der? hvis det er , hvor kjøpte du den? -marius mulig, er iallfall kvart-toms gjenge tapp (som passer sammen med niplene til biltema) kjøpte den på en maskinvare forretning i byen for en god stund siden nå Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 very well.. my search continues then.. Lenke til kommentar
cc Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg kjøpte en en tapp på 20mm med bsp gjenger på Tess (hadde nipler derfra). Her er bilde, den er tøff - http://www.pegs.no/mod/the_cube/annet/01-tapp.jpg Brukte denne til å gjenge opp plexien til vanntanken i loggen min. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 wee! hvor mye kostet den der a? Lenke til kommentar
cc Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Varenr. AD100-8.1, kr 40 inkl mva Latterlig rimelig for et såpass spesielt verktøy Jeg kjøpte også nipler på Tess, de har ganske mye å velge i der - good luck! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 spørs om jeg ikke skal innom der på onsdag gitt.. edelig får jeg gjort ferdig blokka mi Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Veldig bra. Kan du ikke lage en sånn sammleside, sånn som snekker'n har i sitt prosjekt snekkerboden? Hadde vært litt lettere å sett va du har gjort... Endret 1. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Veldig bra. Kan du ikke lage en sånn sammleside, sånn som snekker'n har i sitt prosjekt snekkerboden? Hadde vært litt lettere å sett va du har gjort... har jo lagd en liten, kanskje udatert side.. Diablito2kstyle kommer kanskje engang i fremtiden til å oppdatere den.. men det skjer ikke med det første Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) kommer kanskje engang i fremtiden til å oppdatere den.. men det skjer ikke med det første Noe videre? Har nå sett gjennom 80 sider (Men ikkje lest så mye da, kunn på det du skriver og det med bilder! <3 Bilder!) Følger spent med! Endret 17. januar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er det bare meg eller er det flere som er sultne på update? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er det bare meg eller er det flere som er sultne på update? Word Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 WOW nice, you got some skills. keep up the good work. men vann å HK på en pc liker jeg ikke SÅ nære sammen. heheLOL hadde vannkjøling en gang den røk . greit at den ødela HK men den tok RAM, HDD, skjermkort og CPU. alt kortsluttet eller noe sånt . eneste som over levde var vell lydkort. ja CD-rom strømforsyning og disketstasjon funker enna. hvordan dette kan gå ann? ikke spørr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå