PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) ah... super nice men diablito.... ser ut som om systemet ditt går ut på dato den 12.12.04 EDIT: hinter til korken Endret 11. november 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 hehe finner meg nok en "bedre" kork av finere farge etterhvert Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 hehe finner meg nok en "bedre" kork av finere farge etterhvert Coca-Cola Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 hehe finner meg nok en "bedre" kork av finere farge etterhvert Coca-Cola hm... skulle jeg nå hatt en egen kork skulle det vært montert i en LED eller 2 som lyste opp toppen av den som var laget av plexi Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 hehe finner meg nok en "bedre" kork av finere farge etterhvert Coca-Cola hm... skulle jeg nå hatt en egen kork skulle det vært montert i en LED eller 2 som lyste opp toppen av den som var laget av plexi et er bare harry Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 må være litt harry for at ting skal være gromme ellers så så alt supert ut.... hvor mye koster det deg å lage den tanken der? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Status update jeg har etter en del tid nå planlagt videre mht sikkerthet og vannkjøling. og siden det har kommet / grodd masse alger og shit i vannkjølings systemet, som forresten har kjørt med åpen tank de siste 3-4 månedene. så har jeg kommet frem til å pusse opp hele systemet så, dette skal gjøres: Lage ny topper til alle blokker, deriablant CPU, Chipsett og GPU blokka Organisere alle slanger og hive inn noen 90 graders kobber bend. få ordnet hardisk kjøleren få satt inn PSUen når da dette er blitt ferdig, vil jeg garantert komme med en MASSIVE bilde update.. (maskinen jeg sitter på nå har ikke mulighet for tilkobling av kameraet mitt ) anyway, jeg vil holder litt updates her om fremgangen Lenke til kommentar
Darquan Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) hehe ha en algespisende fisk i tanken:P Endret 14. november 2004 av Darquan Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Den tanken ble najs da, men du Diablito2k, åssen gjengetapp brukte du til nippelen? og hvor kjøpte du den? Trenger nemlig en selv Stå på da! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Den tanken ble najs da, men du Diablito2k, åssen gjengetapp brukte du til nippelen? og hvor kjøpte du den? Trenger nemlig en selv Stå på da! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=213395&st=1500 Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 en raddis fra en gammel suzuki litt større enn en 120mm vifte 200,- Bruker du den radiatoren enda? Jeg fikk fatt i nesten en maken i kobber, bare rørene går ut i 90 graders bøy... høyde er 245mm, bredde 145mm, tykkelse 50mm. Digg radiator...! BTW: Fikk den gratis, fordi jeg fqnt den i søpla.. (sikkert en lekkasje men fikser den lett...) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 nope, bruker ikke den lengre.. har kjøpt litt og endt med en ProCore Dual radiator.. som nå er integrert i silentwood kabinettet Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 nope, bruker ikke den lengre.. har kjøpt litt og endt med en ProCore Dual radiator.. som nå er integrert i silentwood kabinettet Har du bilde av den radiatoren da? Se bildet av min radiator satte dusj slangen på og skrudde på slik det det varmeste vannet kom, da vannet kom ut av radiatoren kunne jeg holde fingeren der og det var ikke form for aktiv kjøling bare passiv... Imponerende resultat... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 nope.. kommer ikke noen bilder før maskinen min er oppe igjen.. og det er pga komplett som ikke kan levere skjermkortet mitt før den 19. dessuten er ikke silentwood ferdig enda.. og bilder kommer iallfall ikke før den er ferdig ,) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 dette er slemt.. sette alle på pinebenken kan du ikke bare si hva du har gjort hittil da? Lenke til kommentar
expoke Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Du har enormt med skills må jeg si. jeg hadde et akvarium men det bruker jeg ikke lenger , så nå sitter jeg igjenn med ej Eheim Compact 1000 pumpe, kan den brukes i vannkjøling? så på nice work !! mitt første innlegg !!! Endret 21. desember 2004 av expoke Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Skummet igjennom alle 78 sidene og sett på bildene og lest litt. Tok tid men fy f... det var verdt det, UTROLIG mye bra! Skal den olje ovnen brukes? Digget den. Stå på Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 expoke: velkommen til forumet! og den pumpa kan sikkert brukes Andre88no: tusen takk! men jeg kommer ikke til å bruke den olje ovnen, det var for mye rust / skit inni den så den "forurenset" nesten hele systemet mitt.. så den er kastet. on another topic: jeg kommer med en update snart.. inneholder blant annet: ny tank, bedre feste måte til cpu blokka ++ (ingen garanti når update kommer) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 ahh! gleder meg! lykke til Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Hva bruker du som tank?? Hadde i huet mitt en gang at jeg skulle lage eget vannkjøle system jeg og.. og da hadde jeg tenkt å bruke ei Absolutt Vodka flaske som tank... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå