destroyy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nå begynner det å ligne på noe Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 liten update til har fått borret og gjenget opp feste hull til alle transistorene Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Skal de hullene isoleres? Statisk elektrisitet vettu. Ellers. Sinnsykt rått Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 er jo isolasjon mellom transistorene og kobberet... og skruen har ingen "leder" funksjon pga utformingen av transistoren Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Update (psuen er ferdig) vel. nå er jeg endelig ferdig.. de to siste transistorene jeg satt i var et rent helvette pga plassmange.. det endte med en bits og tang + masse tid for å få de festet :| Bilder sier mer enn 1000ord, derfor viser jeg mange bilder istede for å si masse dill kobber-røret ble stipset fast, for å holde alt på plass jeg kjøpte meg en 12v, grønn "signal lampe" på biltema. den har jeg montert i hulle hvor vifte kontrolleren stod. det er bare for å ha en liten indikasjon om at den er igang :p jeg er STOR fornøyd.. en 100% viftefri pc er jeg hakket nærmere nå personlig digget jeg den grønne ledsen. nå må alle si hva de syns! og tusen takk for alle tilbake meldelsene til nå :D Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Genialt! Kjempe pent! Grattis! Endret 5. november 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Gleder meg til å se det ferdige produktet Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kan ikke du lage en oppsummering på første siden for de som ikke orker å lese 75 tråder hvor 90% er komentarer. Eventuelt lage en ny tråd med bare oppsummering. Sist jeg hadde lest hele tråden var da det bare var 35 sider. Konge arbeid på PSU'en BTW. Skulle ønske jeg hadde skills/tid/verktøy til å gjøre det samme. Keep ut the good work Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 dette så jo LEKKERT ut!! sånn har jeg også lyst til å gjøre med min må bare skaffe meg vannkjøling først *begynne å lage plan* Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 For en fart på deg nå for tida da! "Der enkleste er ofte det beste!" Var en genial ide med sånne rør da! Har du brukt PSU'n noe da? Smily warning! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 tusen takk! jeg tenkte jeg skulle teste den i morgen, sette den inn i den gamle maskiene og se åssen tempen utvikler seg inni osv Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jaja diablito2k dette blir jo bedre og bedre! Nok en gang for jeg vel bare si N I C E! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hm.. hva er det du ikke har vannkjølt i systemet ditt nå? nice Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 rammen, mosfet, cdrommen, southbridge.. kan nevne i fleng Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 rammen, mosfet, cdrommen, southbridge.. kan nevne i fleng med andre ord, ting som ikke trenger vann Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 men det er gøy.. isn't it ? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nåja Diablito, Mosfet kan godt "trenge" vann (CPU, NB, GPU, HDD, PSU osv "trenger" jo heller ikke vann. Men kjøles bedre med vann ). Nydelig PSU du har fått deg though Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 takk takk making my day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå