PioUs-JiN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 så bra ut dette, men hvor får man tak i så små krympestrømper? jeg fant faktisk ikke så små hoss clasern kan hende de ikke hadde det inne da, men jeg lurer på hvor man får tak i slike Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) biltema menne.. SUKSESS den funker :D:D:D:D yaj! edit: måtte vise denne.. dette er en transistor som lå veldig skjult.. og det viser seg at denne blir veldig varm .. så jeg må ta den også ut og forlenge den så hva syns dokke ? Endret 4. november 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Regner med du skal bytte ribbene med blokker da? Eller skal du bygge blokker på ribbene? Ser tøft ut anyways. Jeg vil få bruk for viftene i PSU`ene mine jeg (som exhaust) så jeg velger å la PSU være med vifter Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Regner med du skal bytte ribbene med blokker da? Eller skal du bygge blokker på ribbene? Ser tøft ut anyways. Jeg vil få bruk for viftene i PSU`ene mine jeg (som exhaust) så jeg velger å la PSU være med vifter skal lage en helt separat blokk. ribbene skal av.. dette er bare for å teste Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det lille kretskortet som ligger under ledningene på det forrige bilde kan du trygt fjerne. Det er bare vifteregulatoren. (som du sikkert visste) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Det lille kretskortet som ligger under ledningene på det forrige bilde kan du trygt fjerne. Det er bare vifteregulatoren. (som du sikkert visste) tja.. var litt usikker.. men har ikke akkurat sett så nøye på den heller Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 kommer de transistorene til å bli festet utenfor psu'en eller skal du holde de innenfor? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 kommer de transistorene til å bli festet utenfor psu'en eller skal du holde de innenfor? alt skal holdes inni boksen til PSUen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 endelig ferdig med forlengelsen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 siste bilde for i kveld: btw. tok å fjernet "vifte kontrollen" Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Ser kjempebra ut! Edit: Innlegg nr. 555 Endret 4. november 2004 av BaX Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det ble jo vanvittig flott og bra... Har ikke no særlig å rakke ned på! Stå på sier jeg... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 skal du lage en blokk helt fra bunnen av til å kjøle ned transistorene, eller skal du montere/lodde på et rør på kjølefinnene? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) som sagt.. skal lage en egen blokk.. kjøleribbene skal vekk.. har forresten lagd blokke også nå bildene kommer mest sannsynlig i morgen, i verste fall, lørdag burde kanskje også nevne grunnene.. vel, for det første er batterene til kameraet døde. og for det andre så har jeg en meget travel dag i morgen.. Endret 4. november 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ser jo veldig bra ut dette Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 jeg lovet bilder og her er det enjoy som dere ser så er det bare ei plate, noen bend og rør .. veldig enkel blokk.. det som skal gjøres er å markere opp og borre ut hull så jeg kan skru fast transistorene syns dere ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 konge! hvorfor gjøre det vanskeligere enn det egentlig kan gjøres ? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Veldig nice har tenkt på å vannkjøle psu selv gleder meg til å sette igang Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 bra jobba nydelig arbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå