Nilsen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Neat! Ligner litt på dettehttp://overklokking.no/annet/fredagsartikl...ddis/index.html Nice! Hvilken pumpe bruker du Diablito2k? Det står litt lenger bak Endret 15. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 PioUs-JiN: er greit å ha et sted til pumpa, og påfyll av vann BaX: bruker akkurat nå hydor L20, men skal snart få inn aquabee 2000/1 AveMORphine: hehe, vet har blitt vått i taket her også et par ganger Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Syns jeg så AqueBee`n i bøtta der jeg (på bildet med radiator ved siden av bøtta). Jaja, bare husk å kjøre sløyfen med Aquabee`n før du setter i HW. Det er ikke alle tette slangekoblinger (med L20II) som er tette med UP2000/1 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Syns jeg så AqueBee`n i bøtta der jeg (på bildet med radiator ved siden av bøtta). Jaja, bare husk å kjøre sløyfen med Aquabee`n før du setter i HW. Det er ikke alle tette slangekoblinger (med L20II) som er tette med UP2000/1 will do har forresten ordnet alt ferdig på radiatoren i dag, skylt den litt mer osv.. så nå er det bare å koble den inn i systemet... når det blir klart Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 konge! Skal ikke ha den utenfor huset da ? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 prosjektet ser meget bra ut det. skulle jeg ha gjort det selv ville jeg ha kjøpt vannblokka dem koster ca 300 kroner det ville ha spart mye arbeid! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Men, det visste ikke diablo 2k før han begynte på arbeidet. Og for det andre er det alltid morsomt å lage noe selv. Endret 18. oktober 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) prosjektet ser meget bra ut det. skulle jeg ha gjort det selv ville jeg ha kjøpt vannblokka dem koster ca 300 kroner det ville ha spart mye arbeid! vel. poenget med dette var jo å lage det selv.. og totalt sett kostet vel den blokka JEG lagde rundt 50,- og den er i bruk enda edit:kverna: nope, har ikke mulighet til det (bor i blokk) Endret 17. oktober 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 bind den fast i blomsterkasse utenfor vinduet Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) etter å ha nå bestilt meg 2x200gb hdd disker så må jeg få lagd meg en ny kjøler. denne skal nå inneholde 5 disker,istede for 2 med den andre og den skal inn i en lydisolert boks. planen er å kutte ut 2stk 15x15cm plater, borre ut passende hull til å holde hddene og lodde på 4stk 12mm rør på hver side.. jeg ville tro at dette vil gi mer enn nok kjøling pga de 2 diskene jeg har nå har overlevd lenge med bare en på hver side.. jeg legger ut et bilde av kutte / borre planen når home.no.net kommer opp igjen .. edit: bilde Endret 31. oktober 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
Flames Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gleder meg til å se resultatet Jeg også. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 vel. siden jeg nå venter inn pakka med mine spell nye 200 giggere så har jeg litt press på .. og det er alltid en god ting anyways. har lodda den ene siden nå, og når jeg jobber tar jeg dessverre alt for få bilder, men her er iallfall noen utstyret klargjøring etter forlodding osv osv så ble den slik.. her er den glo varm, nettopp ferdig. jeg kommer ikke til å bruke no serlig til på å få den fin siden den skal ligge inni en boks, ute av syne uansett.. men den skal vaskes syns folket så langt ? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nice Er vel ikke annet å si Lenke til kommentar
Flames Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 lookin' good, diablito! Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 pent pent Fatter ikke hvordan du kommer på slike ting en gang! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 takk takk har nå loddet den andre siden.. kommer med bilder senere men. noen som vet den beste måten å fjerne fluss middelet på ? altså det klissete j****skapet som er igjen etter lodding. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 bildene:: jeg har stor tro på at denne vil funker MYE bedre enn den andre jeg har laget. så og si 100% rett innpå. (noe den andre ikke var ovealt) noen bilder: jeg har lagd hullene 5mm store så det er regulerings muligheter.. slik blir da oppsettet.. 4 med "hode" opp og en på toppen som er oppned .. har vasket og pusset den ene siden. skal ta å få lagd en boks også til den snart så. hva syns folket ? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Se der ja, HDD-heaven Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 det der ble veldig nice har du kjølepasta mellom eller? hvordan skal du isolere den for lyd da? (som nevnt på mirc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå