Diablito2k Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 da har du noe å gjøre i sommer tiden (slapp av.. jeg bryr meg ikke om OT stuff) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 En liten update i natte timene Jet-plata.. på alle stedene der strekene møtes skal det bli èn jet.. ergo 45 separate hull (jeg håper jeg får det til uten å knekke plata ) "borre plan" orange er feste hull til blokka og gul er feste hull til hket thats it for now Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Konge, gleder meg til den vannblokken blir ferdig.. Ta deg god tid slik at du får et godt resultat og gjør veggene på plexi`n så rette som mulig... Stå på Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 nå må du virkelig stå på her.. kjeder meg mista litt gløden om dagen eller? blir lett slik.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har vært en uke vekke fra pc og hadde håpt at du hadde kommet med mange oppdateringer eller en til i vertfall Muligens du har mistet gløden din men for oss andre er dette vanvittig lærerikt og gøy, så jeg sier bare stå på.... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 hoho.. er lenge siden noen skrev i denne anyways, nå som vinteren nærmer seg så blir det kaldt ute.. og jeg hater kulda.. så nå begynner jeg som smått å ta opp prosjektene mine.. mekke litt mer på vannkjølingen, og få lagd meg et kabinett / tilleggs kabinett.. hvor lang tid det tar før neste utpdate kommer vet jeg ikke.. er veldig mye frem og tilbake med skolen og har mye å gjøre der.. pluss at jeg har på en måte mistet gløden når det gjelder dette min mening er funker det, ikke fiks det og jeg har jo vannkjøling som funker .. meeeen her er mitt nye tillegg til vannkjølings delen jeg har tenk på dette en stund, og denne gamle radiatoren har stått på rommet en stund.. har tenkt å bruke den til å varme opp rommet i vinter 5 "bladet" radiator borret "inn" og "ut" hull.. den org. olja måtte jo tappes.. fy faen å det stinka slik satte jeg fast nippelen på den ene siden (den andre er ikke gjort enda) brukte "flytende" pakning og 3 skruer.. en rask test for å teste flow'en. som så ut til å være ganske bra så nå gjenstår det bare å få renset den skikkelg.. med litt såpe, risting og masse skylling syns folket til nå ? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 du ER sjuk stilig Håper du funker bra da Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 takk takk skal se om jeg får ordnet den andre siden i morra, og få renset den skikkelig Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Teh Update time ja jeg overgår meg selv og holder faktiskt det jeg har sagt for en gang skyld jeg har nå renset radiatoren, og fått lagen nippel nr2 renser den.. stod først med såpe vann i 30min, så gjennom skylt i over en time den god pumpa som jeg kjøpte funker enda :D og det er GOOOOD trykk i den 12mm hull hull som gjenges opp til å passe en M3 skrue.. (hvis jeg ikke husker feil) slik ser den da ut vet ikke når denne kommer inn i systemet.. siden jeg MÅ lage en isolert vanntank som pumpa kan ligge i.. time will tell <3 flytende pakning :D syns folket ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Så rått! Genial løsning med radiatoren. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Genialt! Og en gang til, genialt! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hehe, genialt med den radiatoren, du sa at du kanskje skulle bruke den i systemet, der har jeg et spørsmål: Når radiatoren er såpass stor, vil vel dette gjøre slik at flowen vil bli litt mindre ? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Hehe, genialt med den radiatoren, du sa at du kanskje skulle bruke den i systemet, der har jeg et spørsmål: Når radiatoren er såpass stor, vil vel dette gjøre slik at flowen vil bli litt mindre ? vel.. nei ? jo større jo bedre flow men siden jeg har en såpass kraftig pumpe, så er det usaklig.. kunne sikkert ha hatt 5 stykker av de radiatorene uten at det gjorde no Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Neat! Ligner litt på dette http://overklokking.no/annet/fredagsartikl...ddis/index.html Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Neat! Ligner litt på dettehttp://overklokking.no/annet/fredagsartikl...ddis/index.html hm... tja minnet veldig men trenger du virkelig tank? siden det er såppas stor radiator vil jeg si at det er unødvendig med en vanntank Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Neat! Ligner litt på dettehttp://overklokking.no/annet/fredagsartikl...ddis/index.html Nice! Hvilken pumpe bruker du Diablito2k? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Nice raddis du har fått deg der ja Pumpen er ikke så dum den heller BTW: var det noen som sa trykk? Edit: Bilde er uten nippel. Med nippel står spruten i taket (da nippelen er 1/4 av åpningen på bildet). Endret 15. oktober 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå