Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) bilde av mitt offer med luft. min lettere modifiserte duron vifte den kjøler godt! (sorry jeg ikke fikk snudd bilde) vannkjølingen plassert på min 750 duron aka 'the victim' temp resultatene vil komme ut i løp av dagen, husk at dette ikke er nøyaktig, kommer til å teste den på min p4 senere (vet ikke når) da vil tempen bli mer nøyaktig målt.. og jeg vil si til dere som sitter å funderer på å lage no lignende at jeg aldri har sett proff vannkjøling i real life, annet enn på bilder. og at dette ikke har vært no spontan ide som jeg fikk, har gått å tenkt på det i ca et halvt å nå i huet om jeg skulle kjøpe eller lage.. carpe diem. -diablito- Endret 4. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 er bare en ting å si: NICE!!! Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg er full av imponasje! Stå på! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Stoor raddis da Ble virkelig stilig det der da! Lan utstyr som bare fy Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 resultat etter måling: Luftkjøling= 30 Load Vannkjøling= 21 Load vanntemp målt i tanken= 22 husk at disse tempene er målt ytterts/nederst av kjøleblokkene. men det gir en pekepinne.. midlertidig konklusjon = STOR FORNØYD!!!!!! -diablito- Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 tøfft!! gleder meg til resultatene Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 og der kom de Bra tempratur!!! KJempe bra.. skal du virkelig prøve den på din P4 ? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) og der kom de Bra tempratur!!! KJempe bra.. skal du virkelig prøve den på din P4 ? ja, når jeg er 100% sikker på at systemet er tett. altså med andre ord, et par dager med testing... Endret 4. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 og der kom de Bra tempratur!!! KJempe bra.. skal du virkelig prøve den på din P4 ? ja, når jeg er 100% sikker på at systemet er tett. altså med andre ord, et par dager med testing... Du tørr ikke risikere noe nei.. bra Gleder meg til å se resultatet på P4.. har P4 selv.. Har vurdert egenlagd selv så... Så hvis resultatet ditt blir brukbart, kanksje jeg lager en worklog, min første Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 og der kom de Bra tempratur!!! KJempe bra.. skal du virkelig prøve den på din P4 ? ja, når jeg er 100% sikker på at systemet er tett. altså med andre ord, et par dager med testing... Du tørr ikke risikere noe nei.. bra Gleder meg til å se resultatet på P4.. har P4 selv.. Har vurdert egenlagd selv så... Så hvis resultatet ditt blir brukbart, kanksje jeg lager en worklog, min første lykke til hvis du lager. -diablito- Lenke til kommentar
GSM Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Konge prosjekt! Blir så inspirert . Har vært på biltema å handlet i dag! så nå skal pcen min vannkjøles. Kanskje jeg prøver ut din radiator design og Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Konge prosjekt! Blir så inspirert .Har vært på biltema å handlet i dag! så nå skal pcen min vannkjøles. Kanskje jeg prøver ut din radiator design og hehe, tøft men du kan selfølgelig ha flere bend, ha den dobbel, lengre lag den slik at den passer ditt kabinett. men husk å la det være mellomrom mellom kobber trådene, slik at lufta kan strømme igjennom, og at kobbertråden har god kontakt med røret, med andre ord, systematisk. lykke til. -diablito- Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 jeg begynner så for jeg kan på kobber blokken, kommer til å legge ut masse bilder av den også etter hvert. -diablito- Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kult prosjekt! har tenkt på noe lignendes sjølv.... Men hvordan har du festet blokken til cpu'en? Andre Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Kult prosjekt! har tenkt på noe lignendes sjølv.... Men hvordan har du festet blokken til cpu'en? Andre det kamera mitt har tatt flere bilder på noen uker enn det har siden jeg kjøpte det for 1 år siden men slik har jeg festet blokken på AMD socket. 2 pinner laget av stål tråd og kraftig strikk den sitter som bare det, er ikke redd for at den skal dette av en plass. -diablito- Endret 4. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Synes da tempen var litt spekulerbar.. men gleder meg til du fester den på p4`en så vi får noe orn`tlie målinger! Flott prosjekt btw Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har begynt å lage vannkjøling nå... Takk for insoirasjon! Lenke til kommentar
GSM Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 De nipplene du har på cpu blokken, kjøpte du de på biltema? Var der i dag og fant nesten ingenting av nipler Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har begynt å lage vannkjøling nå...Takk for insoirasjon! bare hyggelig.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 De nipplene du har på cpu blokken, kjøpte du de på biltema?Var der i dag og fant nesten ingenting av nipler Å? altså de er til høytrykks utstyr, så se i den seksjonen eller spør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå