Diablito2k Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 thank you mini TDX-update bare merket opp til niplene jeg får dessverre ikke gjort mer før jeg er 100% ferdig med ribba.. håper å bli det i morgen Lenke til kommentar
Irons Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ser veldig bra ut det der diablito! Gleder meg til å se den ferdig, ikke minste høre om hvor bra den yter Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Nice work!!!! Gler meg til å se resultatet opp mot de andre vannblokkene på forumet! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Nice work!!!! Gler meg til å se resultatet opp mot de andre vannblokkene på forumet! gleder meg jeg også til det Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Lurer litt på hvordan den designen funker opp mot Skrues "lille" ribbe som er loddet inn i kobberplata mot din "monster" ribbe som skal loddes på Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Lurer litt på hvordan den designen funker opp mot Skrues "lille" ribbe som er loddet inn i kobberplata mot din "monster" ribbe som skal loddes på hvem vet jeg valgte å ha den så "stor" så den dekte hele cpu'en (og p4 er vel ca 3x3cm stor) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ja, det blir spennende å se! Og ArachnO er jo hakk i hæl med sin variant også, så her skal det bli konkurranse! Testen / resultatet av den siste sølvblokka mi kan forøvrig beskues i TDX-workloggen..... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Ja, det blir spennende å se! Og ArachnO er jo hakk i hæl med sin variant også, så her skal det bli konkurranse! Testen / resultatet av den siste sølvblokka mi kan forøvrig beskues i TDX-workloggen..... jepp gleder meg til å se hva arachnO klarer går å tenker på en MCW6000 clone selv .... får se Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 går å tenker på en MCW6000 clone selv Det er nok ikke det dummeste å gå å tenke på! Må nesten advare litt og si at metoden jeg har brukt på mcw6k-klonen min er fryktelig tidkrevende - det som hadde vært perfekt var å bruke den Globalwin heatsink-en som allerede har flust med runde pinner på en nokså tykk kobberbunn. Veit imidlertid ikke hvor lett det er å få klørne i en sånn en. Og så skal det vel sies at MCW6000 heller ikke er spesielt dyr til vannblokk å være, så den største gevinsten med å lage en sånn selv blir vel helst den gode, varme følelsen i magen man får av å ha en selvprodusert blokk i systemet! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Dette ble bra, kan ikke vente til den blir ferdig.. Gøy med konkuranse og men det gjelder ikke å forhaste seg.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 ArachnO: nja, det er jo den dyreste blokka på m.plex iallfall. (hvis du ser bort ifra de i sølv) og jeg _tror_ ikke det blir å lage den slik som du har gjort .. får se Corvette: jupp men jeg tror ikke jeg har så mye å stille opp med Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 ArachnO: nja, det er jo den dyreste blokka på m.plex iallfall. (hvis du ser bort ifra de i sølv) Nå har jo ikke akkurat Microplex et imponerende utvalg cpu-blokker, og ikke er de særlig billige heller... Pris fra Swiftech er US$40 for MCW6000, mens du må ut med US$53 for RBX og TDX fra DangerDen, samt US$50-55 for en Whitewater fra D-Tek. Så jo, MCW6000 er faktisk billigere enn den nærmeste konkurransen. Den eneste blokka som slår MCW6000 er så vidt jeg vet Cascade, men denne ble aldri masseprodusert, og kosta skjorta. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Nå har jo ikke akkurat Microplex et imponerende utvalg cpu-blokker, og ikke er de særlig billige heller... Pris fra Swiftech er US$40 for MCW6000, mens du må ut med US$53 for RBX og TDX fra DangerDen, samt US$50-55 for en Whitewater fra D-Tek. Så jo, MCW6000 er faktisk billigere enn den nærmeste konkurransen. Den eneste blokka som slår MCW6000 er så vidt jeg vet Cascade, men denne ble aldri masseprodusert, og kosta skjorta. oh i see Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 ArachnO: nja, det er jo den dyreste blokka på m.plex iallfall. (hvis du ser bort ifra de i sølv)og jeg _tror_ ikke det blir å lage den slik som du har gjort .. får se Corvette: jupp men jeg tror ikke jeg har så mye å stille opp med Men hvis du har gjennom ført det bra, og får fine temp, så syns jeg su skal være godt fornøyd med det og ikke minst stolt En ting jeg har lurt på: I begynneslen sa du at du skulle lage vannkjøling til under 1000- lappen! Har du holdt dette løftet eller er du ferdig med den delen? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 ArachnO: nja, det er jo den dyreste blokka på m.plex iallfall. (hvis du ser bort ifra de i sølv)og jeg _tror_ ikke det blir å lage den slik som du har gjort .. får se Corvette: jupp men jeg tror ikke jeg har så mye å stille opp med Men hvis du har gjennom ført det bra, og får fine temp, så syns jeg su skal være godt fornøyd med det og ikke minst stolt En ting jeg har lurt på: I begynneslen sa du at du skulle lage vannkjøling til under 1000- lappen! Har du holdt dette løftet eller er du ferdig med den delen? den lappen har forsvunnet for lenge siden MEN jeg lagde vannkjøling til cpu for LANGT under 1000lappen og det er ei god stund siden Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Dette blir knall bra diablito *me wants skills* Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Vakkert,vakkert,vakkert, og vakkert Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 axentrix: TDX update jeg skal være ærlig å si at jeg IKKE borret ferdig hullen pga jeg var redd for å brekke borr.. men jeg tror ikke det vil ha så mye å si ribba closeup av ribba. nesten alle delene. "omg" the size det som gjenstår er: -borre ferdig alle hull. deriblant til nipler o.l. -lodde inn ribba -pusse -pusse -fin pusse -teste syns folket ? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 uuu.. Nice hvor mange timer med fil? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 uuu.. Nice hvor mange timer med fil? en god time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå