Apathy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Regner med å teste "lodde en plate oppå rillene" ja. Den andre metoden tror jeg ikke jeg tester (snu ribben på hode og lodde den i bunnplaten) selv om jeg tror den er minst like god. Om en lager spor i bunnplaten så en kan (hard)lodde ribben ned i that is. Edit: Ble litt usikker på min egen plan her nå Endret 24. juni 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 nå har jeg borret alle hullene ca 1mm ned. bare får å markere opp.. man kan jo ikke håpe på å treffe 100% av 81 hull Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Synes nå det var temmelig bra borra jeg da Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Synes nå det var temmelig bra borra jeg da takker Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Så flotters ut det der, gleder meg til å se resultatet! Hmm, så de solgte en sånn borerigg på europris til 300... Er jo billigere enn å kjøpe ny blokk Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 nå har jeg borret alle hullene ca 1mm ned. bare får å markere opp.. man kan jo ikke håpe på å treffe 100% av 81 hull Må si at det ble veldig bra der.. gleder meg til den er ferdig.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Må si at det ble veldig bra der.. gleder meg til den er ferdig.. gjør jeg og nå har jeg borret alle hullene ned 5mm.. og selvfølgelig på det SISTE hullet, knakk borret. men i morra er en ny dag.. og kankje nye updates (holde å finpusse hdd blokka og boksen til den ) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Konge Gleder meg til imorgen.... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dæven for en jobb det skal ha vært med all borringa Stå på! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Dæven for en jobb det skal ha vært med all borringa Stå på! tok en god time å få alle ned til ca 5mm Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 gjør jeg og nå har jeg borret alle hullene ned 5mm.. og selvfølgelig på det SISTE hullet, knakk borret. men i morra er en ny dag.. og kankje nye updates (holde å finpusse hdd blokka og boksen til den ) Synd det da! Men ellers ser det jo bra ut! Tålmodighet er også en dyd..... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 gjør jeg og nå har jeg borret alle hullene ned 5mm.. og selvfølgelig på det SISTE hullet, knakk borret. men i morra er en ny dag.. og kankje nye updates (holde å finpusse hdd blokka og boksen til den ) Synd det da! Men ellers ser det jo bra ut! Tålmodighet er også en dyd..... vel.. jeg brukte gooood tid på vært hull.. masse olje. laveste hastighet på maskinen.. alle de andre hullene gikk perfekt.. men noe skjedde på de siste som gjorde at det knakk.. jeg vet ikke åssen men men.. det er ikke verdens ende.. jeg skal jo kuttet vannkanelen med baufil så jeg får beten ut da Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Gleder meg til å se hvordan det går. Ser veldig lovende ut! Hvordan olje er det du kjøler med egentlig? Funker det meste av olje (feks sykkelolje)? Lykke til videre Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Gleder meg til å se hvordan det går. Ser veldig lovende ut! Hvordan olje er det du kjøler med egentlig? Funker det meste av olje (feks sykkelolje)? Lykke til videre jeg bruker tykk kjede olje.. men alt av sånn "all round" olje funker også .. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Trodde det var bedre å bruke full hastighet når man hadde et lite bor? Jeg ikke jeg men bare syns det.. (rett meg hvis jeg tar feil...) Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ser nais ut det der, bra borra! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) jeg har nå begynt å sparkle hdd boksen.. (øve meg til silentwood ) tar vist lengre tid å bli ferdig med selve boksen enn jeg først trodde.. slik ser den nå ut.. jeg kuttet av det overflødige oppe og nede. og tilbake til TDX versjonen min.. er nå tegnet opp på plexi og kobberet thats it for now for gjort mer i morra (som vanlig) edit: har også borret 18 av 81 hull, 8mm ned i "ribba" Endret 25. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Blir bra det her! På hilken hastighet kutter du plexien med? Da jeg holdt på med et prosjekt engang, så kuttet jeg plexien med stikksag. Den hadde jo bare en fart, schvinefort. Plexien brakk lett som bare det, og hvis den ikke gjorde det, så smeltet den og stoppet bladet. Så det var ingen lett oppgave... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 kjører stillsaga på ca 50% av det den kan.. med et fin blad.. har gått greit til nå. Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg sverger til baufila, jeg! Da går alt rolig og fint! Mulig du har nevnt dette, Diablito, men hva er målene på kjernen? Ser hvertfall meeget lovende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå