Diablito2k Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 jeg hadde i bunn å grunn tenkt å lage en radiator av kobber rør og kobber tråd. slik var planen: orange er kobber rør og rødt er kobber tråd (kan kjøpes på biltema). og kobbertråden ville bli lagt systematisk, ikke i et kaos som jeg har tegnet det (gadd ikke å sitte timer for å tegne røde streker) den jeg hadde tenkt å lage skulle passe i fronten på mitt cheiftec kabinett ~30cm høy. siden jeg ikke har laget den, kan jeg ikke si noe om ytelsen, men i teori burden den yte bedre enn spiral-radiatoren som en her på OK.no lagde.. tenkte jeg skulle legge ut denne så det kunne inspirere andre ps. er det noe du/dere lurer på, ikke vær redd for å spørr. -diablito- Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ok.. hvor mange timer venter du å bruke på all den der viklingen? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 ok.. hvor mange timer venter du å bruke på all den der viklingen? MANGE Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 noen som vet et fornuftig sted å måle temp med en 5mm tykk probe? har bare et vanlig husholdings tempmåler, så jeg får ikke plassert den så veldig nærme cpu... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 mulig du får gjemt den under cpu'n? hvis det ikke er feite digre ledninger på den så kan du sikkert gjemme de mellom pinnene på cpu'n tenker jeg. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 mulig du får gjemt den under cpu'n? hvis det ikke er feite digre ledninger på den så kan du sikkert gjemme de mellom pinnene på cpu'n tenker jeg. sorry, men kabelen er 3-4mm tykk, så det er umulig å legge den under. btw har jag aldri sett et husholdnings tempmåler som har så tynne ledninger. har en comutunurse som ligger i min p4 maskin, og den har heller ikke så tynne ledninger. og den er beregnet på pc.... men den er nesten umulig å få ut uten å demontere HK og cpu.. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 mulig du får gjemt den under cpu'n? hvis det ikke er feite digre ledninger på den så kan du sikkert gjemme de mellom pinnene på cpu'n tenker jeg. 5 mm tjukt, UNDER CPU ? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 bare ta av beskyttelses kåpen i metall , inni der sitteren liten termistor. se forresten her for mer info om modding av termometere Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 holder på med målingene nå... jeg måler på så å si samme sted med begge kjølerne, helt neders på blokken så nærme cpu som mulig. tempen bir litt lav, men det er iallfall en sammenligning... Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Dette var et kult projekt! Har tenkt å lage meg fattigmanns-vannkjøling jeg og, har du noe i mot at jeg kopierer arbeidet ditt litt? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Dette var et kult projekt!Har tenkt å lage meg fattigmanns-vannkjøling jeg og, har du noe i mot at jeg kopierer arbeidet ditt litt? kopier det du vil derfor jeg lagde en worklog av dette prosjektet. gi andre ideer og inspirasjon -diablito- Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fint prosjekt dette her ja. Men er det virkelig mot nok i deg til å spare et par hundre kroner for alt dette styret her? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Fint prosjekt dette her ja. Men er det virkelig mot nok i deg til å spare et par hundre kroner for alt dette styret her? et par hundre? har spart mer enn det. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvor mye da? Jeg mener absolutt ikke og kritisere dette prosjektet på noen måte. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tenk litt på ytelsen også da. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Hvor mye da?Jeg mener absolutt ikke og kritisere dette prosjektet på noen måte. hmm la oss se. raddis: 200 pumpe: 195 alublokk: 0-100 (kommer ann på hvor du kjøper hammeren, og hva du har) div. nipler slanger o.l 150 så kun du gjøre matten... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 600-700 hundre kroner for vannkjøling er absolutt ikke verst.. Stå på! Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Gleder meg til å få høre tempen Og håper den ikke blir dje**** varm kewl projekt Stå På ! Edit: skriveleif Endret 4. mars 2004 av Area 51 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 600-700 hundre kroner for vannkjøling er absolutt ikke verst.. Stå på! thx. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 btw Marti, hvor mye trodde du jeg hadde brukt på dette? siden det billigst settet jeg har sett er G2 elns som de selger på 3dfxcool til ca 1200,- + frakt.... kan du finne no billiger komplett vannkjølings sett, så er du flink... -diablito- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå