Gå til innhold

Hjemmelaget Vannkjøling [Diablito2k style] [26.12]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var snakk om skruer, er det ikke bare å ha mutter oppå plexien, å ha skruer sån som Diablito2k? Blir vel ikke noe dårligere å slipper trøbel med gjenge gjengetapper. Blir ikke like fint men kan ofre utsende. (spør fordi jeg holder på med ei blokk men har ikke gjengetapp)

 

Den blokka ser sinsykt bra ut. Likte den. :thumbup:

 

Edit: Du kom med oppdaterign mens jeg skrev. Skal du felle inn den kjøle ribba eller skal du borre/sage den oxo ut av kobber blokka?

Endret av Kalle_^
Lenke til kommentar

selvfølgelig.. hvis du har sett på den kobberblokken som lagde tidligere så er det bare hull igjennom plexien og kobbet og skrudd sammen med skrue og muttere.. har holdt til nå (har kjørt med den bokken i systemet siden jeg lagde saken ;) )

 

men selvfølgelig så HVIS du har tilgang til en gjengetapp og gjenger opp plexitoppen så vil jo det se penere ut... men i god rema stil: det enkleste er ofte det beste ;)

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut dette! Blir spennende å se hvordan den tdx-klonen blir seende ut.

 

Litt offtopic: Ser at du er flink med sketchup diablito; vet du (eller noen andre) hvordan man skrur av det at linjene automatisk "snapper" på plass der den tror de skal ligge? Får for eksempel ikke tegnet noe tynne ribber fordi den absolutt da skal sprette tilbake. Litt vanskelig å forklare, men håper dere forstår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...