Demogorgon Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 som det går frem i skrues tråd, riller er din venn! prøv å få noe mer en bare kobberbunn i blokka di.. jeg vet ikke hvordan det går med rev2 av avemorphines blokker, men rev 1 var ikke helt top notch, men det er sannelig ripoff blokka til skrue! en slik liten bga ram kjøler de har på 3dfxcool, eller noe du mekker selv vil øke overflate arealet drastisk, og dermed få bedre resultater. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 skal se hva jeg får til med en evt. rev2. av blokken uansett, update tid!. slik lagde jeg veggene i blokken: deler som jeg skal bruke til blokken. toppen, hvor jeg har tegnet av en gammel GF3 kjøler (de har samme hullstr. som de fleste ATI kort. sånn ser blokken ut. og alle de merkene er mange små riller/hakk som er laget med "Dremel" syns dere ? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 vet ikke hva de hakkene og rillene egentlig gjør for noe godt i praksis, men.. jeg står for hva jeg så i sta.. bruk riller, pinner eller hva enn annet som forbedrer varmeoverføringsarealet lige over coren. det funker en del bedre tror jeg. men ellers: nice work Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 vet ikke hva de hakkene og rillene egentlig gjør for noe godt i praksis, men.. lage litt turbulense i vannet og få mindre metall mellom varmekilde og vann Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 update toppplata som "inn" niplen skal sitte i. den skal skjæres ut senere i dag. "ut" hullet. som skal borres ut.. *håpe at ikke blokka brekker* kommer mer senere Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 nå har jeg kuttet ut toppen.. (ikke helt ferdig) borret hullet i siden.. tok si tid for å si det mildt... var veldig redd for at blokka skulle sprekke.. meninger ? komentarer ? ris/ros ? anything! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) det er nok utgangen som det er bilde av... sett sketchup tegningen ? Endret 6. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 nå er toppen kuttet ut.. og nipler limt. jeg tok å malte sidene på blokken med gul hobby maling. bare for gøy ris/ros ?` jeg må virkelig si at det er gøy og stresse med å ta bilder, laste de opp osv. når så UTROLIG mange komenterer.. det er nesten så jeg ikke klarer å følge med.. (sarkastisk? neida... ) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 bare en ting å si. Dette ser uTrOlIg bra ut!!! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 bare en ting å si.Dette ser uTrOlIg bra ut!!! takker Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 nå er toppen kuttet ut.. og nipler limt. Jeg tok å malte sidene på blokken med gul hobby maling. bare for gøy ris/ros ?` jeg må virkelig si at det er gøy og stresse med å ta bilder, laste de opp osv. når så UTROLIG mange komenterer.. det er nesten så jeg ikke klarer å følge med.. (sarkastisk? neida... ) Du skal få litt ris først, selv om det strengt tatt blir vanskelig å gjøre noe med det; Volumet / høyden i blokka er nok i drøyeste laget, men jeg ser jo at det er pga nippelen. Når du monterer tilførselsnippelen, så sørg i alle fall for at den avsluttes en mm eller to, over kobberplata. Men det er kanskje hva du har tenkt, allerede? Ros for en fin worklogg, og for et fantasifullt opplegg! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 hyggelig du stakk innom skrue Når du monterer tilførselsnippelen, så sørg i alle fall for at den avsluttes en mm eller to, over kobberplata. Men det er kanskje hva du har tenkt, allerede? jepp, har tenk å lage en kappe rundt intaket slik at det blir 2-3mm fra bunnen.. Ros for en fin worklogg, og for et fantasifullt opplegg! takk takk Lenke til kommentar
Flames Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ser bra ut dette her.. Fin inspirasjonskilde! Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 mulig eg har misforstått litt men, skal det ver inngangen og utgangen stå på kver si side? viss det, korleis skal du klare å få slangane i sida, dei må gå heit nede med hovudkortet og der er ganske fullt. men uansett drit bra jobba Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 du har nok missforstått litt ja... her er bildet (igjen) som ilustrere blokka. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 nå er toppen kuttet ut.. og nipler limt. jeg tok å malte sidene på blokken med gul hobby maling. bare for gøy ris/ros ?` jeg må virkelig si at det er gøy og stresse med å ta bilder, laste de opp osv. når så UTROLIG mange komenterer.. det er nesten så jeg ikke klarer å følge med.. (sarkastisk? neida... ) Tenk og måtte jobbe så mye får å fiske etter skryt dakar deg! Ellers så er jeg enig med han så påpeker kjøle ribber inni gpu kjøleren. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg ville nok ha jobbet endel mer med bunnen jeg da. Det er mye en kan gjøre med en dremel. Har også mine tvil til at limet for nok feste på kobberet og plexi`n da du ikke har slipt med grovt slipepapir på de to flatene (ja jeg ser du har laget riller, men jeg tror ikke det vil holde). På nippelen som er limt fast, ville jeg vurdert å lage en trakt som gjør at den må suge vannet fra bunnen av blokken. Eller laget en 8mm plexi bit som passer nedi den øverste delen av kammeret hvor den ene enden av den da har en avrundet rom ved utgangen på nippelen. Lagde en skisse (beklager dårlige 3dskills ) Endret 7. juni 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Men de funker! Ikke videre dum den der, Ave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå