Diablito2k Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 nei nei, jeg gir meg ikke nå lengre sølv lodding er akkurat det samme som vanlig lodding, bare at det krever litt mer varme for å smelte og blyet er erstattet med 5%(ca) sølv. bare "stjel" ideen min Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Ser du har satt opp Plan: PSU.. Noen smakebiter? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 nja.. kan si at det innbærer resten av den 1mm tykke kobberplata fra clas og kobber rør først må jeg åpne PSUen og se hva jeg står oppi mot, og det blir en stund til *glede seg til sommerferien* Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 5. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2004 Har nå lest gjennom et par Worklogs her og øynene henger ned. Men dette er jo bare flott og skaper inspirasjon til å prøve selv. Så er bare å lete frem T-Birden og starte , men skal se hva jeg skal bruke til kabinett før jeg går løs på kjølingen. Og går det til H....... så hva gjør nå det. Stå på Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2004 Så hvordan går det, noen fremgang? Venter spent, siden det kan være noe jeg gjør selv.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2004 det går dessverre sakte pga masse tentamener update kommer så fort jeg har noe klart Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2004 bra du bestemte deg for ikke å gi opp da i allefall. hyggelig å se folk som står på og ikke bruker årevis på å få opp oppdateringer (mon tro hvem jeg sikter til her ). Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 8. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2004 1.Er sølvlodding i nærheten av varmeledningsegenskapen til kobber? 2.Kan det brukes inni en vannblokk? Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 8. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2004 Stå på Diablito! Med min worklog går det veeeeldig sakte, men det kommer vel en update der også snart... Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2004 nja.. kan si at det innbærer resten av den 1mm tykke kobberplata fra clas og kobber rør først må jeg åpne PSUen og se hva jeg står oppi mot, og det blir en stund til *glede seg til sommerferien* Sikker på du tør dette da? Flere som har knerta PSU'en sin på dette... Pass på at du ikke ender opp "deep fried".. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 1.Er sølvlodding i nærheten av varmeledningsegenskapen til kobber? 2.Kan det brukes inni en vannblokk? 1. nei. men det er bedre enn "vanlig" loddetin med bly. 2. den _kan_ brukes inni en vannblokk, men det ville ikke være særlig effektivt. kommet helt ann på åssen måte det skal brukes. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Gla for at du ikke gir opp Diablito! Selv om jeg muligens ikke har sagt noe som helst følger jeg med som en besatt og jeg skal blir flinkere til å poste i denne trådem Keep up the good work! Du er skikkelig flink! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 hilram: tror ikke det blir noe problem Hardfredd: takker! *smile* Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 jeg fant noen små ting på et industri område i nærheten min nye vanntank og temp. måler. tanken er 22cm høy og 13cm i diameter. planen er å lime plexi i topp og bunn, så sette en form for kork på Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Haha den var super Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Eehm... Interresant . Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Har fulgt med helt siden jeg oppdaget dette prosjekktet og lest gjennom alt, må bare si at du gjør en kjempejobb, jeg selv har blitt inspirert til å lage hjemmelagd vannkjøling. Keep up the good work (går en annen vei, pc skal kjøles med kaldluft...!! blir worklog senere ) Den vanntanken og den måleren er rett og slett nice. ##### jeg skulle også hatt en slik en Når du er ferdig med alt må du ta bildet og legge ut temp. og andre spec her.. Les denne: Prosjekt WaterPower hos Overklokking.no. Hvis du er god til å lodde så kan du gjøre som de har gjort. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 takker og bukker for de som lurer så er det en slags rør kobling. slik som kommunen bruker i sitt rør annlegg (ser iallfall slik ut) Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Ser du har sikret deg på tamp måleren... helt ned til -40 har du noen planer om å få ekstremt lav temp? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 nope fant den.. bruker det man har vet du og jeg tviler på at vanntempen går over +40c heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå