Diablito2k Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 pumpe -> radis -> blokk ->tank -> pumpe. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 nok en update chipsett: montert på mitt hk. med et custom feste jeg prøvde 6 forskjellige feste metoder fra penne fjærer til strips. dette ble den mest sikre/solide. med slange mellom cpu og chipsett, med mitt "antiknekk" system holder på å teste nå, og det ser ut som tempen på systemet økte med ca 1 grad GPU: det var vel bamsefar som sa at det var en kant rundt gpu, jeg ser den ikke jeg må slipe litt på blokken, så den ikke kommer i veien for visse komponenter. tror ikke det vil gå utover vannkanalen.. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nice Sapphire 9600pro fireblade E har ikke shimmen rundt core slik diverse andre ATI kort har. Lenke til kommentar
Phara0h Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei , lest gjennom alt nå ... knallbra jobba .... du er vel tolmodigheten selv... tenkte jeg skulle lage meg en chipsettkjøler , men får ikke til å mekke like bra tegninger som deg i SketchUp ... kunne du lagt ut sketchupfila for chipsettblokka di ? Phara0h Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 skal se om jeg finner den. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 her ligger den nå. det er en grov tegning. i virkeligheten har den ferre pinner og pinnene er firkantet. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 det blir sikker dritt nice det der men ser ikke ut som tempen demmer seg da hva skall du gjøre nå da ha den vankjølinga eller gå til bake til viften? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 kan du formulere spørsmålet på en annen måte ? eller vist jeg skjønte spørsmålet ditt, så kommer jeg til å ha vannkjølingen så lenge det går. går med planer å få vannkjølt PSU og HDene også Lenke til kommentar
Phara0h Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 her ligger den nå. det er en grov tegning. i virkeligheten har den ferre pinner og pinnene er firkantet. Takker og bukker phara0h Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hvordan temp har du nå diablito?? cpu altså. synes du har gjort en bra jobb Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Trodde ærlig at alle Radeon kort av den nyere serie hadde den shimmen, men beklager. Skal ikke spre feilinformasjon mer Digget hardt og rått det festesettet, noe så elegant har jeg ikke sett på lenge (tuller ikke det var rått).. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 nar jeg har en splitter på vannslangen og den ene vannblokka har veldig små spor/liten plass for vannet, og den andre er mer normal str. har dette noe og si?? den ene er smal og den andre stor.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 det vil jo ha noe å si, siden vannet går den veien det er minst motstand. du vil selfølgelig få flow i begge blokkene men mer i den med minst motstand. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 jeg har bestemt meg for å lage HD kjølere 2 stk med plass til 3 disker i hver. gidder ikke å lage tegning pga det enkelheten. hovedsaklig er det 2 kobberplater(clas) og 2 kobber rør (clas/bil) borrer hull til å skru fast diskene, så lodder man på et rør på hver plate. jeg kan lage noen bilder hvis noen ønsker det jeg må få kjøpt kobberplater, og det skjer ikke før torsdag. udates will come soon Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 VILLT gleder meg sjukt til å se hvordan du gjør det med hd'ene Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 blokk ca slik skal den bli. jeg lagd bilde alikavell det er i teorien veldig enkelt. nå er det lenge siden jeg lodda sist, så vi får se hva som skjer ser ut som at forumet nekter å ta IMG urler fra home.no nå... hva kan jeg si? BRENN!!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 lattis! prøv den siden som han fra forumet var så snill å la ut da Var ikke akkurat slik jeg så det for meg men når jeg ser den så virker det vel mer riktig med tanke på varme overføring Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Glem det Endret 27. april 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
cc Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ja, det er jo slik jeg tenkte å gjøre - men hvorfor har du lagt røret vannrett, vil ikke det gi mindre kjøling til diskene i topp og bunn? Prøver du å minske varmeopptaket til vannet, for å holde tempen nede, iogmed at du skal vannkjøle såpass mye inni der? Mine tegninger -> http://www.pegs.no/div/hddwc/hddkasse.jpg http://www.pegs.no/div/hddwc/hddkasse2.jpg Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 er ikke sikker. jeg må lage de såpas små at jeg får plass i 'silentwood' kabinettet, under psuen. sitter å ruger på noen andre ideer. *lage en tegning* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå