Kalle_^ Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Sorry... Endret 10. april 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 andrekr: jepp, tenkte på det, men min løsning som jeg holder på med nå gjør at selve blokken ikke dekker så mange PCI porter, ergo den er lavere.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Sorry... gjør ingenting vet du Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Ja det er sant den blir lavere... Men jeg bruker nesten ikke pci har kun et gigabit nettverks kort i pci sporene...... + at det bli litt dyrt å kjøpe de tinga.... Hadde funka å hule ut tykk plexitopp i stedet for å bruke de delene? Siden jeg bare har 5mm kobber. Hvis noen skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 andrekr: det er planen min.. holder på å lime sammen 2 plexi plater nå Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 k spennende å se hvordan det blir... bruker du aceton til å lime da eller`? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 you say what? aceton..... uansett jeg bruker Araldit, as allways Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Så ikke noe bilde av under blokken, men tviler på at du har pusset opp kantene. Med mindre du tar bort rammen rundt VPU så får du aldri kontakt. Har selv AC Twinplex og den er faktiskt pusset rundt kantene, men må nok ta bort rammen for jeg får fortsatt enormt dårlig kontakt. Mens du er i gang så lager du vel noen blokker til harddiskene også? Endret 10. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 hmz.... sist jeg så på skjermkortet var coren hevet, og det sitter nå en 6cm bred Iceberg4 kobber kjøler der som har god kontakt.. (VPU = GPU?) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Jeg kommer til å lage min blokk med slike rør som nipler. Har testet det og det ble tett når jeg laget riller rundt de utheva kantene (de bredere kantene som en normalt trekker nedover rør). Edit: de opptar vesentlig mindre plass enn det meste av 90graders nipler på markedet. Endret 10. april 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Ja, den jeg brukte, glimrende små ting... Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 hva skal jeg bruke får og få en fin overflate på cpu blokken min?? det er ikke riper i den men det er møkkete. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 eddiksyre og salt Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) hmz.... sist jeg så på skjermkortet var coren hevet, og det sitter nå en 6cm bred Iceberg4 kobber kjøler der som har god kontakt.. (VPU = GPU?) Hvis du fortsatt har det 9600 kortet som er listet i profilen din, så er coren ikke hevet. Det er en ramme rundt som er hevet et knøtt over VPU. Du vil få kontakt, men langt i fra optimalt. VPU (Video prosessing unit) = GPU (Graphic prosessing unit) ATI NVIDIA Kjært barn har mange navn. (Dumme navn riktignok.) Endret 15. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 hmm,, skal se på det når jeg tar ut kortet. kanskje jeg går litt amok med vinkel sliper'n Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 hva gjør jeg da?? skyller det bort med vann etterpå?? eller må jeg bruke whitesprit?? thnx m8 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) du gjør kobberet vått med eddik og strør godt med salt over der du skal ha det rent. bare skyll med vann etterpå Endret 15. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 hmm,, skal se på det når jeg tar ut kortet. kanskje jeg går litt amok med vinkel sliper'n Kanskje skalpellen FaBiCon: Når du sier fin overflate, mener du da finish, eller bare for å vaske den? Om det første så pusser du med våtslipepapir. Om kjøleren er nogenlunde grov så begynn på 600 og oppover til helst 2000. Om den er fin, men ikke har den gode blankheten så begynn på 1200, evt 800. Om du bare mener å rense den, så gjør som Diablito sa, og rens etterpå med blå Isopropanol. (Går ann å bruke annet, men det er det jeg bruker, og det lukter så godt ) Husk at du burde rense CPU og legge på ny goop når du sette tilbake kjøleren for optimal effekt. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 oj oj oj den ble fin nå.. trodde ikke det skulle hjelpe så mye. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Ok nå har jeg kjøpt pumpe hydor!!! enedlig... og laga tank av colaflaske..... kommer update på loggen snart tenker jeg Men hvordan skal jeg koble alt sammen? jeg tenker på kretsløp... pumpe og så----- Endret 16. april 2004 av andrekr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå