Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 jepp, stemmer det. kjøp ei flaske eddik, så gjør du blokka god å fuktig, så trør du salt over. gjør dette ute siden det stinker..! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 skal kjøpe litt kutte/borre utstyr i morgen. så jeg forventer å bli ferdig med systemet før påska er over Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 med tanke på at du borrer 8-9mm ned i blokkene, så skal det ikke mye plansliping til før du har uønsket direct die cooling vettu.. som en huskeregel lager jeg alle blokkene mine med mellom5 og 3mm bånn. varmen skal jo tross alt transporteres til andre steder i blokka og, ikke bare vannet like over coren. blokkene blir riktig nok ikke fult så responsive, men overall tempen blir lavere etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Resultatene hans beviser ikke akkurat din teori... Har du i det hele tatt sett dem? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 si hva dere vil, min teori er minst mulig metall mellom varme kilde og vann. og min blokk er veldig responsiv. det går under 3 sek for cpu å gå fra max load temp (ca 38) og ned til 30 grader og så synker den gradvis i takt med vanntemp.. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 hahaha GENIALT!!!!! dette skal jeg følge med på jeg og Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Bunnen på blokka mi er seriøst tynn!!!! Borra litt til i den og så så jeg en liten klump på den andre sida... fikk pussa den bort men kan bunnen bli tynnere etterhvert? I så fall trur jeg det går hull på den.... btw: Dere visste at "ferskt" kobber er giftig? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Nei... Ikke lurt å puste inn? Wtf betyr ferskt... Tror bunnen din er tynn nok, jeg. Edit: En trønderleif... Endret 5. april 2004 av Kauder Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 kobber som er helt oransje liksom, som ikke har et lag på utsiden..... det er litt giftig, man burde i hvertfall vaske seg på henda etter man har jobba med det... Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Er det tommelskruer jeg ser på blokka di? Hvor/hva/hvordan få tak i de? Jaj vil oxo ha... De hadde ikke på clas... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 hmz.. mener du chipsett blokken ? evt. så er ikke det tommelskruer akkurat, det er umbrako skruer som jeg kjøpte på Clas (var bare et lite forsøk, blokken ble hovedsaklig limt) Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg trenger et Y-ledd og jeg har 12mm slanger fra biltema. Hvilken dimensjon må jeg da ha. Tenker å kjøpe på microplex, litt dyrt men..... Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) 12mm sef... Hvis den ikke passer nøyaktig varmer du den med hårføner. Btw, de har y-ledd på biltema tror jeg... Sikkert clas oxo... Endret 6. april 2004 av Kauder Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 jeg tenkte på dimensjoner jeg.... 1/4 id eller 3/8 id? På biltema har de messing t-ledd vet ikke om de har y-ledd..... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 med 12mm slange må du har 1/2 od på leddet Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 går litt tregt her pga ferie osv. men jeg får gjort litt nå er GPU blokken 80% ferdig, og plexien er under liming.. etter 4 hulle er borret ca 8mm ned. nesten ferdig no du lurer på, spør! ris/ros ? 4now.. -diablito- Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) wow... er det her den tredje blokka? Hva skal du ha den på? Den ser bra ut. Endret 10. april 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 G P U .... kan du ikke lese. = Lenke til kommentar
digiconsult Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 du er fandemej genial! Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Det ser bra ut det vettu, men det er noe jeg har tenkt ut: På biltema har de noen "albue ledd" art. 15-433. I den ene enden kan man ha en nippel art. 15-426 og i den andre enden som man har ned i blokka setter man på en skjøte nippel art. 15-421. Dette gjør jo at man får en 90 graders sving, og det er jo enklere når man skal vannkjøle skjermkort.... Det burde funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå