Spaniolen Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 har lest hele workloggen og er imponert.... stå på...håper gpu blokka blir knall har tenkt å mekkem eg en liten cpu kjøler selv... har men lurer på om kanskje den blir for liten..og så er den jo blå annodisert alu...har slipt bort det blåe under på kjølern... men hvordan få bort det som er mellom ribbene? den er 1 cm høy 5 cm lang 5 cm bred.... kan den kanskje bli for liten???? skal ha den på socket A cpu... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 kauder: 10mm tykk, 8-9mm ned i blokka. kalle88: stemmer ca det Spaniolen: enten må du slipe det vekk med no tynt, eller så må det etses bort med syre. 1x5x5cm er ikke for liten. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Spaniolen: enten må du slipe det vekk med no tynt, eller så må det etses bort med syre. 1x5x5cm er ikke for liten. vilken syre skal jeg bruke da? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 er ikke sikker.. stikk bort på en Jærnia butikk, eller en annen jernvare handel, og spør der.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 er ikke sikker.. stikk bort på en Jærnia butikk, eller en annen jernvare handel, og spør der.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Endret 1. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 hva? jeg vet det går med syre, hvilken syre vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 bad gpu update jeg tok frem skjermkortet i dag får å måle vinklelen på festehullene, og fant ut at jeg har bommet helt når det gjelder størrelsen på blokken. blokken var rett å slett for liten (for dere som lurer på hvor jeg ikke har gjort dette før, så er det pga at maskinene min står inni ei lydisolert "hule" og det er direkte vanskelig å få den ut. så derfor venter jeg til det er absolutt nødvendig med å ta den frem. men jeg har nok av kobber, så når jeg får tak i nye kutteblader, skal jeg lage en ny blokk stay tuned Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 heisann diablito. lurer på om du kan legge ut arbeids tegningen av den første kobber blokka di??? mangler nå bare cpu blokk før min vannkjøling er klar-- Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 hadde ikke arbeids tegning til den.. jeg bare.. lagde den. men vent litt, så skal jeg lage et bilde av den. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) grovt sett ser den sånn ut edit. og sånn ser den ut i virkligheten Endret 1. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
klikko Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 ey diablo, hvor har du fått tak i kobberet? eller hvor kan jeg få tak i det? og hvor mye betaler man ? har tenkt å lage en gpu blokk sjæl skjønner du... din så skikkelig fin ut btw:) og hva mer trenger jeg til drillen? hva slags borr tror du? ellers keep it up dude ! Lenke til kommentar
GSM Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 hva er målene på cpu blokken? kobber blokken altså. vet ikke om du har skrevet det tideligere. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 hehe, jeg husket ikke selv, men fant det noen sider tilbake.. 6 x 6,5 x 1 cm stor Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) ey diablo, hvor har du fått tak i kobberet? eller hvor kan jeg få tak i det? og hvor mye betaler man ? har tenkt å lage en gpu blokk sjæl skjønner du... din så skikkelig fin ut btw:) og hva mer trenger jeg til drillen? hva slags borr tror du? ellers keep it up dude ! nr1 det er DIABLITO ikke diablo.. uansett. jeg kjøpte det på norsk metall retur og betalte 25kr kg ca. kan variere annet enn drillen, hmm hvis du ikke finner en "perfekt blokk" i størrelse, må du ha stikksag (du kan bruke baufil, hvis du vil stå å sage i 4 timer ) jeg bruker 10mm bor. Endret 1. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Ja nå er det ikke lenge til jeg er ferdig med cpu blokken min. Men Diablito hvordan festa du nipplene i plexiplata? skrudde du den ned, kan ikke plexien sprekke da? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 jeg lagde et hull som var stort nok til å bare sette niplen nedi, så limte jeg den med fast med araldit Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 ok da lager jeg hull sånn at kanten akkurat står igjen. btw: blokka er veldig skitten innvendig noen tips om rengjøring? Har hørt om syre og salt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå