Nitromarsjipan Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer med en vill postmengde (600), og bra arbeid Blir det noe mer snart? Jeg trenger noe å muntre meg opp til etter at jeg fant ut dette (se ned på siden) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 takker og bukker som sagt litt tidligere, begynner jeg ikke på GPU blokken før til neste uke.. og det kan ta lengre tid enn det også.. jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) GPU update. dessverre går det sakte fremover med GPUen. her er ialfall et bilde av kobberstykket som jeg skal borre opp snart.. bilde av den orginale sapphire kjøleren og kobber blokken under.. Endret 27. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 blir vel ganske så MYE bedre kjøling med blokken kan jeg tenke meg.. lykke til da.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 dette blir fett ja..(hvorfor kan ikke jeg være så kreativ??) Jeg har et In-Win og det veier omtrent 15-30kg det å vel, men får jeg et tilbud om å dra på LAN da stikker jeg! gjør det du å Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 dette blir fett ja..(hvorfor kan ikke jeg være så kreativ??) Jeg har et In-Win og det veier omtrent 15-30kg det å vel, men får jeg et tilbud om å dra på LAN da stikker jeg! gjør det du å har jeg gått glipp av no? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 dette blir fett ja..(hvorfor kan ikke jeg være så kreativ??) Jeg har et In-Win og det veier omtrent 15-30kg det å vel, men får jeg et tilbud om å dra på LAN da stikker jeg! gjør det du å har jeg gått glipp av no? hmm... jeg så heller ikke sammenhengen mellom at Diablito2k var kreativ og å dra på lan Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 gpu update.. her er "final design".. etter masse tenking, fant jeg ut at dette ville være det beste "high flow" designet. siden jeg om en stund kommer til å ha 3 (kanskje 4) blokker i systemet mitt må jeg ha high flow blokker for å ikke drepe pumpa og jeg nekter å kjøpe ny før den tar kvelden kom gjerne med meninger om GPU blokken -diablito- Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 29. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 Hvordan funker den? Hult ut plexien lr? Najs though... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) ja, jeg borrer inn i plexien fra siden og bunn, og setter niplene inn på siden det er iallfall planen edit: tar for lang tid å tegne banen i plexien. det er iallfall en 90* bend fra siden og ned. Endret 29. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 29. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 Hvor tykk er plexien da? Høres spennende ut det der... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 2x8mm Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 Hvor tykk er plexien da? Høres spennende ut det der...2x8mm huh? er den 2x8mm tykk, hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 2x8mm tykk plexi = 16mm (2stk limt oppå hverandre) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) vær veldgi forsiktig med å bore, eller generelt bearbeide plexien etter at den er limt. Når man borer eller polerer blir plexien alltid litt varm og det oppstår spenninger i plexien. Siden plexien har fått en kjemisk behandlig (limet) kan dette fort medføre krakkelering. Edit: fy fader å mye man klarer å skrive fil tidlig om morgnene (som om det har noe å si når på døgnet det ) Endret 30. mars 2004 av Xell Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2004 hm. takk for rådet tror ikke det skal bli no problem Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2004 2x8mm tykk plexi = 16mm (2stk limt oppå hverandre) Aaaaa Begynte å lure på om matte skillsa hadde tatt kvelden Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Jeg fant ikke noe om hvor tykk bunnen ble i kobberblokken din? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Jeg fant ikke noe om hvor tykk bunnen ble i kobberblokken din? Trur han har skreve tidligere at det var en plate på 10mm og han borret hull som var 8 mm dyp. Da blir jo bunnen 2mm. (kan hende at jeg blander det med en annen tråd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå