Diablito2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 GRRR fant ut at det termiske limet ikke likte ca 15% frostveske i vann... jeg limte to alu. biter sammen å la dem i et glass. 24 timer senere er limet helt gummi og har mistet feste evene. dette betyr at blokken min må nå brekkes opp.. legger ut masse bilder senere i dag Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) final result: PS!: jeg vil ikke høre no klaging på bildestørrelsen! jeg har markert med 56k warning.,. -diablito Endret 1. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 ble bra den der da.. men funker den a??? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 ble bra den der da.. men funker den a??? hadde du lest hele, og sett litt, så hadde du sett at jeg skrev at jeg høyst sannsynlig ikke kom til å bruke den pga galvanisk korrosjon, termisk lim osv. jeg skal nok få testet den en dag. har bestilt pumpe, men det for bli noen dager til Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Hvordan skal du feste den? Termisk lim rett på CPU Strips (Termisk)teip Nice work gleder meg til å se det ferdige resultatet og temp. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Hvordan skal du feste den? Termisk lim rett på CPU Strips (Termisk)teip Nice work gleder meg til å se det ferdige resultatet og temp. vil ikke risikere en 2k dyr p4, så jeg tester den på min trofaste 750 duron skal sammenligne den med luft kjøleren som er på nå... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 btw. er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å løse opp herdet aralditt? må få løs bunnplata på en eller annen måte... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Aralditt er ikke glad i kulde.. har du dypfryser så prøv å legg den der over natta.. jeg har iallefall opplevd at aralditt blir helt sprøtt og knekker lett, etter et opphold i kulda... (kan jo såklart være ute en natt da, hvis det er kaldt nok ute) Endret 1. mars 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Aralditt er ikke glad i kulde.. har du dypfryser så prøv å legg den der over natta.. jeg har iallefall opplevd at aralditt blir helt sprøtt og knekker lett, etter et opphold i kulda...(kan jo såklart være ute en natt da, hvis det er kaldt nok ute) har lagt blokken i frysern nå. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Særdeles pent design på den! Det finnes jo en løsning du kan gå for. Bruk plastnipler i stedet for messing. Endret 1. mars 2004 av Arctic Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Aralditt er ikke glad i kulde.. har du dypfryser så prøv å legg den der over natta.. jeg har iallefall opplevd at aralditt blir helt sprøtt og knekker lett, etter et opphold i kulda...(kan jo såklart være ute en natt da, hvis det er kaldt nok ute) har lagt blokken i frysern nå. er ikke sikkert at det funker da.. Men det skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) fikk bunnen av jeg snakket litt med min fetter som er ingenør i esa, som ga meg noen tips. istede for ribber, så noe som laget turbulens i vannet og sprer det over en større flate -diablito- Endret 1. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 interesant... har du et bilde med mere lys også? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 interesant...har du et bilde med mere lys også? No sånt? iallfall her har jeg limt fast midten i toppen -diablito- Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Særdeles pent design på den! Det finnes jo en løsning du kan gå for. Bruk plastnipler i stedet for messing. Takker! er litt vannsklig akkurat på nipplene pga at de er både skrudd og limt fast. men, det virker som at du har litt greie på dette, så jeg lurer på hvor lang tid er det snakk om med at kobber radiatoren spiser opp alu blokken? med 20% frostveske i (eller mer) ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Som nevnt tidligere; det virker som om folk tror at det skjer i løpet av noen uker. Og det er ikke tilfelle. Bare tenk på kjølesystemet o en bil; radiatorene er kobber, men det meste andre (inkl vannpumpa) er alu. Og det lever i mange år. Ulempen her er selvsagt at du vil ha litt korrosjon så du vil få et belegg inni blokka som gradvis gjør kjøleevnen dårligere. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 PS!: jeg vil ikke høre no klaging på bildestørrelsen! jeg har markert med 56k warning. Du får nok høre det likevel... Worklogs har regler, og de er til for å følges. Jeg skal ikke gjøre noe med de bildene som er her nå, men nye bilder som ikke følger standarden vil bli slettet - uansett hvor kult prosjektet er :-) PS: Avataren din er også for stor. Fiks det umiddelbart! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) PS!: jeg vil ikke høre no klaging på bildestørrelsen! jeg har markert med 56k warning. Du får nok høre det likevel... Worklogs har regler, og de er til for å følges. Jeg skal ikke gjøre noe med de bildene som er her nå, men nye bilder som ikke følger standarden vil bli slettet - uansett hvor kult prosjektet er :-) PS: Avataren din er også for stor. Fiks det umiddelbart! YES SIR, SIR YES SIR! btw, kan jeg bruke 400x300 bilder? Endret 2. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå