andrekr Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Det ser bra ut men hva med nipplene da? hadde det ikke vært en fordel og hatt de den andre veien, tenker på at slangen kan bøye seg? btw: hvilket prog er det du tegner med? link til download? sjekk denne Og ja jeg liker bokstav design Endret 22. mars 2004 av andrekr Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 hehe. bruker sketchup du kan laste det her Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 fint desigen det da. bare et - du får ikke vannet inn i midten. men kommer sikkert til og funke helt fint Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Det var jo bare en sånn 8 timers greie jo.... Noen som vet om fullversjon? av sketchup Endret 22. mars 2004 av andrekr Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) [Fjernet av moderator] Til din grovskisse, Diablito2k, i midten av hele blokken, som forsåvidt dekker midten av PUen (fikk ikke med meg hva den var til), står det jo en HUGE kobberblokkting. Er ikke det uteknisk? ##BRuker har blitt advart for å oppfordre til cracking og linking til crackside## Endret 22. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 gpuen.. holder på med en skisse til nå.. dere får se den snart Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 tenkte litt på det med vannet inn i midten.. kom frem til dette Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 Det ser jo slett ikke verst ut, men GPU er som oftest litt større enn en CPU core, så jeg ville nok ha basert blokken på ett mer åpent design, ala Waterchill eller lignende. Det er også lettere å lage da en ikke må være veldig nøye med å få lik strømning gjennom to "kanaler". Din blokk vil gi forskjellig ytelse på sidene. Vannet vil velge den siden med minst motstand og dermed vil vannet bli mer stillestående på den andre siden. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 hmmm.. må tenke litt mer ja Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) synes det siste forslaget ditt var drit bra diablito. ååå jeg er så misunnelig , jeg vil også ha kobber blokk.. Endret 23. mars 2004 av FaBiCon Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 heheh den som leter, den finner Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Du tror ikke det vil bli problematisk å ha nipplene oppå kjøleren, dagens gpu blokker har nipplene på siden, siden blokken skal sitte under skjerkortet, og da vil helt sikkert slangen bøye seg hvis du velger å ha nipplene oppå..... Bare en tanke... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 jupp. sitter å planlegger nå Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 chipsett update nå er iallfall chipsett blokken ferdig.. sitter fortsatt å tenker på hvordan jeg skal feste den, men det løser jeg som sagt før får jeg ikke testet den ennå.. resultater kommer så fort som mulig.. kan tenkte meg at cpu tempen vil øke med et par grader når jeg setter chipsett blokken inn i systemet.. under liming: sammenligning med den gamle chipsettskjøleren. -diablito- Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) takker bare sånn for opplysningens skyld så er denne blokken stor nok til å dekke en amd core (uten heat spreader). vil sikkert gi fine temps også Endret 23. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 takker bare sånn for opplysningens skyld så er denne blokken stor nok til å dekke en amd core (uten heat spreader). vil sikkert gi fine temps også Amd core uten heat spreader? du mener vel P4 uten heatspreader Men hvordan er flow i den blokken? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 nei jeg mener AMD.. du nye har heatspreader... så de som har eldre versjoner slik som XP osv kan bruke denne ... get it ? flowen er ganske god. ikke no serlig motstand nå jeg blåser ned i den iallfall. bedre enn den nåværende cpublokken (kobberblokken) Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Det er jo ikke tvang å dekke hele heatspreaderen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå