Kauder Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Bare lurer på: er det noen spesiell måte du pusser når du plansliper den? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 legg våtslipepapir på en rett overflate (glassplate elns) og bare begynn å dra ribba fram og tilbake på den... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 er det dype hakk, begynner du med å pusse blokken i sirkler. så av slutter du med å dra den frem å tilbake i en rett linje. + det balleman sa Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 hvordan var det med og bruke forskjellig type matriale?? kopper blokk og alu vanntank. vill det funke?? gleder meg til og se mer diablito Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 så lenge du har 10-20% frostveske, så hindrer det det meste.. både av korrosjon og alger/bakterier... Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg leste litt rundtom og så at plexi var überfølsomt overfor alt kjemisk, sprit etc etc. Hvis jeg skal lage vanntank i plexi, kan jeg ikke ha frostvæske/sprit i systemet da? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 hmm, det må evt. være sterkere blandinger. siden nesten alle tanker som blir solgt i dag er jo av plexi eller har no plexi vindu. og jeg har aldri hørt om at plexien i et vannkjølings system har blit ødelagt pga frostveske.. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 i vannkølingen min, waterchill, stårte at jeg ikke må finne på å putte noen form for alkohol i kjølevannet. og WC er soimkjent fan av plexi. men jeg tror at det er slangene som ryker først når en bruker alkohler i de, så jeg ville vert litt forsiktig med alkohol bruken. for å ungå korodering kan du feste en ledning til alle metalene i vannkjølingen , og i en sink bit. da vil ziknbiten bli spist opp først. dette gjøres med så godt som allle båter i dag. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg lar vannet være så fritt for kjenikalier som mulig, men antikorrosjon må jeg ha BTW. Noen som vet om WC toppene er laget i Akryl eller Polykarbonat? Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Hva slags grit burde man begynne med for å slipe blokk og hva burde være det høyeste? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) jeg begynner med 320 grit og går rett på 1000grit når jeg har fjernet det meste av hakk. du kan selvfølgelig bruke høyere grit hvis du får tak i.. Endret 21. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 hva du begynner med kommer ann på hvor "hul" den er. Altså hvor mye man må ta av for å få det rett. Hvor høyt man skal gå kan diskuteres i det vide og breie. Personlig har jeg aldri sett neon grunn til å gå over 1200. Da er det bedre å avslutte med autosol til du har perfekt finish. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 offtopic: Nei, ikke sånn jeg tenkte på, det er en .EXE fil som man kjører, så kommer det en sånn sau på desktopen, den går rundet og eter helt til du drar den til toppen av desktopen så den faller laaangt ned og splatter, hahahaha! Det er dritgøy, (litt fritids kan man jo ha) så kan man lage fler sauer så de slåss og greier, helt konge... Litt OFF-Topic: Hva heter det programmet med den sauen som du kaster ned på skjermen. Hadde vært fint om du ga en link. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Her, men den splatter ikke når den faller ned jeg skal prøve å finne splatt modden. Endret 21. mars 2004 av Nitromarsjipan Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 updates kommer etter hvert. holder på å designe GPU blokken.. mye tenking der... bilder av den ferdige chipsett blokken kommer i morgen Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Her er et lite forslag til gpu blokk som jeg har tenkt ut... sjekk her Endret 22. mars 2004 av andrekr Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 Her er et lite forslag til gpu blokk som jeg har tenkt ut... sjekk her den ga ikke mye info om hvordan den ser ut inni da... Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 neeeeei.... har ikke tenkt så mye på det....... Hva med detteda? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 en grov skisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå