Diablito2k Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) når jeg kjøpte nipler, slange osv.. så jeg bare etter hva som passet sammen visuelt. gadd ikke å så på specs. engang. edit: Dr.X: takker Endret 20. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Noen som vet hvordan ribbene er festa på radiatorer? Fortsatt meget digg project! Jostein: Vet du hvilket program som lager sånne sauer som du har i avataren din? Har lett lenge etter det. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 ribbene er vel støpt fast.. :dunno: kan vedde på at han brukte paint Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Jostein: Vet du hvilket program som lager sånne sauer som du har i avatarendin? Har lett lenge etter det. Aner ikke. Bare søkte på "sheep" på google og fant den Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) offtopic: Nei, ikke sånn jeg tenkte på, det er en .EXE fil som man kjører, så kommer det en sånn sau på desktopen, den går rundet og eter helt til du drar den til toppen av desktopen så den faller laaangt ned og splatter, hahahaha! Det er dritgøy, (litt fritids kan man jo ha) så kan man lage fler sauer så de slåss og greier, helt konge. Jeg fikk plutselig lyst til å teste vannkjølinga mi nå, så jeg må nok ned å mekke ferdig raddisen. Edit: fant saueproget, *kaster en sau* Stoor raddis du har sjefen. Endret 20. mars 2004 av Nitromarsjipan Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Genialt prosjekt. Så det var noe diskusjon om bilradiatorer/varmeregistere for noen sider siden. KAn da bekrefte at en middels stor bilradiator i romtemp kjøler mer enn godt nok passivt. Se profil for mine hw-specs. Bilde av min snasne raddius Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) var ikke en av de minste radiatorene jeg har sett nei kanskje rense den litt? Endret 20. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Grunnen til at den ser så stygg ut er lakken. Ser bedre ut i virkeligheten enn på det bildet også. Pc'en står slik at det ikke synes, så da får det være som det er. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Har vært på biltema og shoppet i dag! Fant mye bra saker der....Men det er et ork å gjøre ferdig blokka.... Var hos en glassmester i dag... Ba han kutte en plate på 8x8,5 cm (10mm plexi) og fikk den helt gratis + avkappet som var større enn 8x8,5... WOHO!!! Endret 20. mars 2004 av andrekr Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 bra. selvfølgelig tar det tid med blokken. brukte mange timer per blokk jeg.. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Nå bærer det ned i kjelleren for å prøve å gjøre ferdig blokka..... wish me luck Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) up, type date dette var hoved ideen, med gummi list og skru den fast. den blir limt istede. mer senere. hadde noen Ultrabright's liggende, så jeg tenkte hvorfor ikke Før Lapping (plansliping) Etter lapping dessverre blir jeg ikke til å teste denne blokken på en stund.. jeg MÅ få tak i PC4000 eller raskere ram først. det er ikke no vits å dra ut vannkjølingen for ingen nytte (foreløpig) blokken er under liming nå. så bilder av den ferdige blokken kommer til mandag.. -diabltio- Endret 20. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Digg speil! Hva slags papir brukte du? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 1000 våtslipepapir + 3-4 timer arbeid Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Hmmm, jeg brukte 1200 papir på min, men ditt speil ser bedre ut enn mitt, tror du aluminium har mindre speileffekt enn kobber? Kansje jeg har jobbet for lite. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 den aluhammer blokken har ikke den speil effekten. eller du KAN få den men da må du høyt opp i grit.. 3000 eller.no Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 etter 1200 bør det vel være muligheter for rubbing? først grov og så fin. Funker iallefall smooth på båter..... Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 andrekr lykketil hvorfor lager du ikke en engen worklogg??? legg vertfall ut noen bilder snart da. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Fabicon, sjekk worklogs nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå